Cobrief Logo
Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Kongsbergregionens Kommunale Oppgavefellesskap For Tjenesteutvik trenger renholdsartikler, papir og plast til 8 kommuner (Kongsberg, Notodden, Hjartdal, Tinn, Rollag, Flesberg, Sigdal og Nore og Uvdal) gjennom en rammeavtale over 2 år med opsjoner på 1+1 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Hver kommune vil signere egen avtale med den valgte leverandøren. Tildelingskriteriene er pris (30%), leverandørens beskrivelse av løsning (40%) og klima og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kongsbergregionen består av 9 kommuner som samarbeider om ren rekke tjenesteområder. 8 av kommunene ønsker nå å inngå en avtale på renholdsartikler til våre lokasjoner. Vi har til hensikt å inngå avtale med én leverandør. Deltakerkommuner er: Kongsberg kommune (herunder Kongsberg Kommunale Eiendom) Notodden kommune Hjartdal kommune Tinn kommune Rollag kommune Flesberg kommune (Tiltrer i mars 2026) Sigdal kommune Nore og Uvdal kommune. Hver kommune skal signere egen avtale med valgt leverandør, og har ansvar for daglig kontraktsoppfølging. Vi ønsker én leverandør på denne avtalen. Avgrensning for avtalen: Kommunene har i dag egne rammeavtaler på levering av kontormateriell og fritt skolemateriell, cateringartikler samt medisinsk utstyr. Avtalen på renholdsartikler, papir og plast gjelder i utgangspunktet ikke vareområder omfattet av nevnte eksisterende rammeavtale. Det gjøres imidlertid oppmerksom på at det kan forekomme noe overlapp, særlig innenfor engangsutstyr,som for eksempel hansker og lignende. Avtalen inngås for en periode på 2 år med mulighet for forlengelse i 1+1 år. Dokumenter vedlagt: Vedlegg 1. Prisskjema Vedlegg 2. Kravspesifikasjon Vedlegg 3. Utkast til kontrakt (hver kommune signerer egen kontrakt. Vedlegg oppdateres pr kommune før signering) Vedlegg 3.1 SSA-K Bilag Vedlegg 4. Leveringsadresser og tilhørende info for deltakerkommunene. Vedlegg 5. Konkurransegrunnlag NB! Grunnet ferieavvikling i uke 47 kan det ta noe tid før eventuelle spørsmål stilt i løpet denne uka blir besvart. Svar tilstrebes å bli besvart i uke 48.

    Kontakt navn
    Hanne Kathrine Waade
    Kontakt telefon
    +47 46505180
    Adresse
    Dyrmyrgata 48, 3611 KONGSBERG

Se hele utlysningen

Tittel
Renholdsartikler, papir og plast
Lokasjon
Estimert verdi
45 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1

Prisskjema
Tildelingskriterium 2

Leverandørens beskrivelse av løsning
Tildelingskriterium 3

Klima og miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Firmaattest
Firmaattest vedlegges tilbudet. Documentation requirements: Firmaattest
Kvalifikasjonskrav 2
Kredittvurdering
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ. Kredittvurdering/rating, utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon Bisnode eller tilsvarende skal bekrefte at leverandøren har minimum kredittverdighet A. Documentation requirements: Kredittvurdering/rating

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner