Anbudsoversikt for Renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter til Oslo kommunes virksomheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 19520000 Plastprodukter
- 33760000 Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
- 33764000 Papirservietter
- 39222100 Engangsprodukter til cateringvirksomhet
- 39222110 Engangsbestikk og -tallerker
- 39224300 Koster og børster og andre artikler til husrengjøring
- 39225600 Stearinlys
- 39525800 Rengjøringskluter
- 39830000 Rengjøringsmidler
- 39832000 Oppvaskmaskinprodukter
- Estimert verdi
- 212 800 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Oppdragsgiver vil vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjon: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ.
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag med stort antall leveringspunkter og lignende totalomfang. Dokumentasjon: Liste over og kort beskrivelse av de viktigste leveranser eller utførte tjenester (relevante for denne avtalen) de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Krav: Det kreves god gjennomføringsevne Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell og tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlig for produktutvikling og fagkompetanse og kunde- og logistikkoppfølging, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten Krav: Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for de ytelser som skal leveres Dokumentasjon: En beskrivelse av metoder for kvalitetssikring. Legge ved innholdsfortegnelse av kvalitetssikringssystem, samt opplyse om eventuelle sertifiseringer. Krav: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 11). Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumenasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer.