Formålet er å inngå en rammeavtale med én leverandør for levering av profesjonelt, pålitelig og miljøvennlig renhold. Kontrakten har en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1+1 år. Maksimal kontraktsperiode er 4 år inkludert opsjoner. Oppstart av avtalen forventes i løpet av vinter/vår 2026, ikke senere enn 4 måneder fra tildeling/kontraktsignering, om ikke annet blir avtalt mellom valgt leverandør og oppdragsgiver.
Anskaffelsens verdi anslås til ca. kr. 800 000 NOK eks. mva. årlig, for hele kontraktsperioden inkl. opsjons år blir det 3 200 000 NOK eks. mva.
Estimert areal i avtalen er ca. 2119 m², fordelt på undervisningsrom, kontorer, fellesarealer, toaletter, korridorer og kantine.Hovedtrekkene i prosedyrenFormålet er å inngå en rammeavtale med én leverandør for levering av profesjonelt, pålitelig og miljøvennlig renhold. Kontrakten har en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1+1 år. Maksimal kontraktsperiode er 4 år inkludert opsjoner. Oppstart av avtalen forventes i løpet av vinter/vår 2026, ikke senere enn 4 måneder fra tildeling/kontraktsignering, om ikke annet blir avtalt mellom valgt leverandør og oppdragsgiver.
Anskaffelsens verdi anslås til ca. kr. 800 000 NOK eks. mva. årlig, for hele kontraktsperioden inkl. opsjons år blir det 3 200 000 NOK eks. mva.
Estimert areal i avtalen er ca. 2119 m², fordelt på undervisningsrom, kontorer, fellesarealer, toaletter, korridorer og kantine.
Tjenesten omfatter i hovedsak:Daglig renhold av undervisningsrom, kontorer, grupperom, toaletter, korridorer, fellesarealer, kantine og møterom.
Periodisk renhold, herunder:Gulvbehandling (boning, polering, skuring)Tepperens og møbelrens ved behovHovedrengjøring i ferier eller etter særskilt avtaleAvfallshåndtering (tømming av søppeldunker i forbindelse med renhold).
Smitterenhold ved behov, etter oppdragsgivers bestilling.