Anbudsoversikt for Renholdstjenester til KODE
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Oppdraget består av følgende: Regelmessig renhold (KODE 1-4 samt Troldhaugen) Regelmessige tilleggstjenester Bestillingsrenhold (Ved f.eks arrangement, nedvask eller ved arena med svært begrenset åpningstid gjennom året. Bestilles og avtales særskilt) Periodiske rengjøringsoppgaver
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Renholdstjenester til KODE
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 13 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell stilling til å gjennomføre kontrakten. En kredittvurdering som ikke er eldre enn 6 måneder fra tilbudsfrist fra et anerkjent kredittvurderingsbyrå. Kredittvurderingen må inneholde nøkkeltall fra selskapets siste to regnskapsår. Tilbyderen kan i stedet velge å legge ved årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Tilbyder skal være godkjent renholdsvirksomhet av Arbeidstilsynet ved oppstart av kontrakten. Oppdragsgiver vil foreta en sjekk av dette hos Arbeidstilsynet. Hvis tilbyder ikke er godkjent og av den grunn ikke finnes i registeret, så skal tilbyder godtgjøre ved en erklæring at slik godkjenning vil foreligge ved oppstart av kontrakt. Tilbyderen skal ha god erfaring fra tilsvarende leveranser. Dokumentasjon av relevante leveranser de siste tre år med følgende informasjon: • Angivelse av kunde med kontaktinformasjon. • Beskrivelse av leveransen. • Avtalens omfang og verdi. Oppdragsgiver skal ha mulighet til å kontakte oppgitte kontaktpersoner. Benytt ev. vedlegg 4. Tilbyderen skal ha tilstrekkelig miljøkompetanse, styringssystemer og rutiner for å sikre minimal miljøbelastning. Redegjørelse for tilbyders miljøkompetanse og rutiner som dokumenterer bruk av renholdsprodukter, håndtering av avfall og vannforbruk. Redegjørelse dokumenteres på maks 2-3 sider. Dersom tilbyder er sertifisert etter ISO 14001 innenfor tjenesteområdet, eller tilsvarende standarder, vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Tilbyderen skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Beskrivelse av personell og utstyr som tilbyder disponerer over. Tilbyderen skal ha gode og velfungerende rutiner og metoder for kvalitetssikring. Dokumentasjon som inkluderer kort beskrivelse av tilbyderens metoder og rutiner for kvalitetssikring. Dersom tilbyder er sertifisert etter ISO 9001 innenfor tjenesteområdet, eller tilsvarende standarder, vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.