Anbudsoversikt for Renholdstjenester til SG 26-28, P38, Kjeller, PP33/35, HG 1, FG 5
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Anskaffelsen skal ivareta Oppdragsgivers behov for daglig (regelmessig) renhold og tilleggstjenester. Oppdragsgiver har per i dag to kontrakter på renholdstjenester. Det er én av disse som nå skal inngås på nytt. Lokalene som inngår i kontrakten benyttes av flere ulike avdelinger og enheter ved OsloMet. Samlet renholdsareal ved oppstart av kontrakten er ca. 24 000 m2.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Renholdstjenester til SG 26-28, P38, Kjeller, PP33/35, HG 1, FG 5
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 39000000 Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
- 39800000 Renholds- og boningsartikler
- 90000000 Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
- 90911000 Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer
- 90911300 Vinduspussing
- 90919000 Renholdstjenester for kontor, skole og kontorutstyr
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
For å kunne få sitt tilbud evaluert må Tilbyderen fylle ut det elektroniske egenerklæringsskjemaet (ESPD) om at han oppfyller samtlige av de kvalifikasjonskravene som er oppgitt i konkurransegrunnlaget. Den/de Tilbyder(e) som blir innstilt før meddelelsesbrev sendes ut, må dokumentere oppfyllelse av kvalifikasjonskravene i henhold til de opplyste dokumentasjonskrav. Alle Tilbydere må sørge for å ha dokumentasjonen tilgjengelig og være forberedt på å kunne legge den frem på kort varsel på et hvilket som helst tidspunkt i konkurransen. Egenerklæringsskjemaet (ESPD) skal leveres inn som PDF- og XML-dokument i eget spørreskjema i «Leverandørportalen».