Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Renovasjonskjøretøy og spesialmaskiner
Konkurransen gjelder levering av inntil 4 renovasjonsbiler, herunder to nye chassiser med renovert påbygg og to nye komplette renovasjonsbiler. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 11 500 000,- eks. mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Remiks Husholdning AS trenger en renovasjonsbil med baklasterpåbygg til bruk i smale og bratte bakker i Tromsø, tilpasset arktisk klima og miljø. Bilen skal være lavere, lettere og smalere enn tradisjonelle 2- og 3-akslede renovasjonsbiler, og har en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Renovasjonen IKS trenger 2 komplette elektriske renovasjonskjøretøy for mat storhusholdning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner, som skal leveres i Rogaland over en periode på 1 år. Tildelingskriteriene er vektet med 50% for total pris, 40% for utfylt kravspesifikasjon, og 10% for korteste leveringstid. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU.
Hvaler Kommune trenger levering av lastebil/krokbil med innbytte, med en estimert totalverdi mellom 2,8 og 3 millioner kroner ekskludert mva. Anskaffelsen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og det er ikke tillatt med forhandlinger. Tildelingskriteriene er vektet med 20% for pris, 15% for service og leveringstid, 35% for produktkvalitet og brukervennlighet, og 30% for klima og miljø. Leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling, dokumentert gjennom en gyldig attest.
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall for en kontrakt over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner. Tjenestene skal leveres som en del av kommunens avfallshåndtering, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til økonomisk soliditet og finansielle evner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.