Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Sandefjord Kommune trenger en løsning for ressursstyring og bemanningsplanlegging, med en anslått årlig verdi på 1,8 millioner kroner eks. mva, og en maksimal totalverdi på 400.000 kroner over 5 år. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark, og anskaffelsen omfatter datatjenester. Det kreves god gjennomføringsevne og erfaring fra tilsvarende leveranser, dokumentert gjennom foretakets viktigste relevante leveranser de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Konkurransen gjelder levering av løsning for ressursstyring og bemanningsplanlegging for Sandefjord kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.800.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.Hovedtrekkene i prosedyrenViser til vedlagte Konkurransegrunnlag for trinn 2, samt behovsbeskrivelse.

    Kontakt navn
    Eva Arntzen
    Kontakt telefon
    +47 33416000
    Adresse
    Sandefjordsveien 3, 3208 SANDEFJORD

Kvalifikasjonskrav

    Det kreves at tilbyderen har god soliditet slik at en har økonomisk evne til å gjennomføre avtalen. Følgende vil være gjenstand for vurdering: Tilbyderens soliditet, likviditet og finansielle evne til å gjennomføre kontrakten og å bære et eventuelt tap på den aktuelle og andre kontrakter.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Norske tilbydere skal fremlegge skatteattest for merverdiavgift fra skattefogden og skatteattest for skatt utstedt av kemner/kommunekasserer (Skjema RF-1244) der entreprenøren har sitt hovedkontor. Skatteattestene skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt.

    Det kreves god gjennomføringsevne og god erfaring fra tilsvarende leveranser. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

    Dersom en leverandør skal benytte underleverandører i kontraktsoppfyllelsen må det legges frem en forpliktende erklæring om at han har den nødvendige råderett over underleverandøren(es) kapasitet.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ressursstyring og bemanningsplanlegging (turnus og dagtid) - Begrenset anbudskonkurranse - TRINN 1
Estimert verdi
400 000,00 kr
Varighet
60 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner