Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Enova Sf trenger teknologi for å utvikle en kunstig intelligens chatbot. Chatboten skal kunne håndtere enkle kundehenvendelser fra søkere til Enovas støtteprogrammer, tolke forespørsler på naturlig språk, støtte flere språk og integrere med ulike kanaler.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Dette er en forespørsel om informasjon fra markedet (RFI). Enova ønsker informasjon fra markedet om alternative løsninger for å utvikle en kunstig intelligens chatbot som kan håndtere enkle kundehenvendelser fra søkere til Enovas støtteprogrammer. Målet er å effektivisere kundeservice og øke kundenes selvbetjening ved hjelp av teknologi. Enova ønsker en løsning som kan tolke og håndtere forespørsler på naturlig språk, støtte flere språk, bevare kontekst for sammenhengende dialog, integrere med flere kanaler, og håndtere data på en avansert måte. Løsningen skal også kunne tilpasse seg Enovas visuelle og språklige profil, overholde sikkerhetsstandarder som GDPR, og eskalere til menneskelig kundebehandler ved behov. Enova sikter mot å redusere antall enkle henvendelser med opp til 75% i forhold til dagens nivå. Enova ser for seg en løsning basert på Co-pilot og Power Platform, men er åpne for andre alternativer og ønsker derfor innspill fra markedet.Hovedtrekkene i prosedyrenDette er en markedsforespørsel (RFI).

    Kontakt navn
    Bjørn H. Aunøien
    Kontakt telefon
    +47 73190430
    Adresse
    Brattørkaia 17A, 7010 TRONDHEIM

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
RFI - Markedsinformasjon alternative løsninger KI chatbot
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner