Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for elsykler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Samkjøpsavtalen omfatter kjøp av én elsykkelmodell av type by-/hybridsykkel. Som en opsjon kan det tilbys ellastesykler. Avtalen omfatter kjøp av reservedeler og tilbehør. Det skal tilbys liten, medium og stor servicepakke samt en timepris for reparasjon og enhetspriser for dekkskift og sykkelvask. Disse service- og reparasjonstjenestene omfatter alle tilbudte sykler og øvrige elsykler i Oslo kommunes eie.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Samkjøpsavtale for elsykler
Estimert verdi
56 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: For norske selskaper, firmaattest. For utenlandske selskaper, godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

- Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes større leveranser av elsykler. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år. For å sikre tilstrekkelig konkurranse kan også dokumentasjon for leveranser som leverandøren har utført for mer enn tre år siden bli tatt i betraktning. Beskrivelsen må inneholde opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. - Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. - Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. - Det kreves at leverandøren har implementert tiltak og systemer som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle sosiale kontraktskrav i Samkjøpsavtalen. Med dette menes at leverandøren har implementert tiltak som brukes i leverandørens arbeid for å sikre respekt for grunnleggende menneske- og arbeidstakerrettigheter i egen virksomhet og i leverandørkjeden. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av styringen av leverandørkjeden. Leverandøren skal fremlegge kopi av etiske retningslinjer eller tilsvarende dokument som minimum omfatter en forpliktelse til å respektere grunnleggende menneske- og arbeidstakerrettigheter i egen virksomhet og i leverandørkjeden

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner