Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for kjøp av AV-utstyr (1)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Samkjøpsavtalen omfatter kjøp av AV-utstyr, herunder også montering, service og vedlikehold.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Samkjøpsavtale for kjøp av AV-utstyr (1)
Estimert verdi
200 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav I: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav I: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav I: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav I: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav I: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende leveranser. Med tilsvarende leveranser menes levering av AV-utstyr til store kunde(r) med flere leveringsadresser, inkludert levering til skoler. Dokumentasjonskrav I: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav II: Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav II:- En beskrivelse av leverandørens kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. - Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføringen av denne kontrakten. Ved bruk av samarbeidspartnere/underleverandører skal dette beskrives Krav III: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 6.5). Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt Dokumentasjonskrav III: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon.Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. Krav IV: Det kreves at leverandøren har implementert tiltak for styring av leverandørkjeden som muliggjør etterlevelse av sosiale kontraktsvilkår i kontrakten punkt 6.6. Med dette menes at leverandøren som minimum har retningslinjer eller tilsvarende tiltak som gjelder for virksomheten og leverandørkjedene under denne kontrakt. Dokumentasjonskrav IV: Kopi av retningslinjer eller et tilsvarende dokument for styring av leverandørkjeden, som minimum omfatter en forpliktelse til å etterleve sosiale kontraktsvilkår i kontrakten pkt. 6.6, i egen virksomhet og i leverandørkjeden.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner