Asker Kommune
Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir
ASker Kommune har avlyst konkurransen for levering av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir.
Viser 1-17 av 17 resultater
ASker Kommune har avlyst konkurransen for levering av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir.
Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har inngått avtale med Lekolar AS for levering av leker og spill, samt formingsmateriell til barnehager, skolefritidsordninger og grunnskoler i Færder kommune, Holmestrand kommune, Horten kommune, Larvik kommune, Sandefjord kommune, Tønsberg kommune og Vestfoldmuseene IKS.
Oppdragsgiver er Båtsfjord kommune. Båtsfjord ligger i Troms og Finnmark fylke. Kommunen ligger på nordsida av Varangerhalvøya og har ca. 2300 innbyggere. For informasjon om Ny-Skoleprosjektet se: https://www.batsfjord.kommune.no/informasjon-om-ny-skoleprosjektet.584376.no.html https://www.batsfjord.kommune.no/samlokalisering-av-kommunale-tjenester-ny-skole-prosjektet.584357.no.html
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for innkjøpstjenester (heretter kalt Oppdragsgiver) har til hensikt å utlyse en åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av Forbruksmateriell. Rammeavtalen omfatter produkter innenfor to hovedkategorier (renhold og kontorrekvisita) med seks underliggende produktgrupper. Disse fremgår av utkast til pris- og produktskjema. Oppdragsgiver ønsker innspill på utkast til pris- og produktskjema før konkurransen utlyses.
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for innkjøpstjenester (heretter kalt Oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av samkjøpsavtale for kjøp av AV-utstyr. Avtalen innbefatter også montering, service og vedlikehold.
Samkjøpsavtalen omfatter kjøp av AV-utstyr, herunder også montering, service og vedlikehold.
Samkjøpsavtalen omfatter kjøp av AV-utstyr, herunder også montering, service og vedlikehold.
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på kontorrekvisita. Som del av avtalen, skal leverandør holde et lager med varer i Oppdragsgivers lokaler på Stangeland i Sandnes. Avtalen er i all hovedsak basert på at leverandør til enhver tid har en viss lagerbeholdning lokalisert hos Oppdragsgiver.
Samkjøpsavtalen omfatter kjøp av AV-utstyr, herunder også montering, service og vedlikehold.
Viken fylkeskommune har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler om levering av møbler og løst inventar til kontor og skole. Det skal inngås rammeavtale med inntil 3 leverandører per delkontrakt.
Oppdragsgiver har lagt opp til følgende tidsramme for anskaffelsesprosessen: Frist for å stille spørsmål til konkurransegrunnlaget 2020-10-29 Tilbudsfrist 2020-11-02 09:00 Det gjøres oppmerksom på at tidspunktene etter tilbudsfrist er foreløpige og kan bli gjenstand for justeringer. En eventuell forlengelse av tilbudets vedståelsesfrist kan bare skje dersom leverandøren godkjenner dette. Tilbudsbrev Tilbudet skal inkludere et tilbudsbrev, signert av person som kan forplikte tilbyder. Eventuelle forbehold og avvik må være så entydige og klare at det ikke kan medføre tvil om hvordan tilbudet skal bedømmes. Forbehold og avvik som ikke kan pris settes nøyaktig, kan medføre at tilbudet avvises.
Viken fylkeskommune inviterer til åpen anbudskonkurranse om levering av nye møbler og løst inventar til skole og kontor.
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten skal på vegne av virksomhetene i Oslo kommune inngå en rammeavtale for kjøp av AV-utstyr. Rammeavtalen skal dekke både kjøp av produkter samt montering, service og vedlikehold. Avtalen er ment å være dynamisk, slik at den kan oppdateres i takt med at nye produkter kommer på markedet, gamle produkter erstattes og nye behov oppstår, så lenge dette hører naturlig inn under avtalens område. Det er usikkerhet tilknyttet kontraktens estimerte totalverdi.
Oppdragsgiver har lagt opp til følgende tidsramme for anskaffelsesprosessen: Frist for å stille spørsmål til konkurransegrunnlaget 2020-10-29 Tilbudsfrist 2020-11-02 09:00 Det gjøres oppmerksom på at tidspunktene etter tilbudsfrist er foreløpige og kan bli gjenstand for justeringer. En eventuell forlengelse av tilbudets vedståelsesfrist kan bare skje dersom leverandøren godkjenner dette. Tilbudsbrev Tilbudet skal inkludere et tilbudsbrev, signert av person som kan forplikte tilbyder. Eventuelle forbehold og avvik må være så entydige og klare at det ikke kan medføre tvil om hvordan tilbudet skal bedømmes. Forbehold og avvik som ikke kan pris settes nøyaktig, kan medføre at tilbudet avvises.
Rammeavtalen skal dekke konsernet TRV Gruppens behov for kontorrekvisita, herunder papirvare, produkter til arkivering, skriveredskaper, konvolutter med og uten trykk, tonere, kalendere etc.
Rammeavtalen skal dekke konsernet TRV Gruppens behov for kontorrekvisita, herunder papirvare, produkter til arkivering, skriveredskaper, konvolutter med og uten trykk, tonere, kalendere etc.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.
Viser 1-17 av 17 treff