Anbudsoversikt for Rammeavtale for Kontorrekvisita
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Oppdragsgiver har lagt opp til følgende tidsramme for anskaffelsesprosessen: Frist for å stille spørsmål til konkurransegrunnlaget 2020-10-29 Tilbudsfrist 2020-11-02 09:00 Det gjøres oppmerksom på at tidspunktene etter tilbudsfrist er foreløpige og kan bli gjenstand for justeringer. En eventuell forlengelse av tilbudets vedståelsesfrist kan bare skje dersom leverandøren godkjenner dette. Tilbudsbrev Tilbudet skal inkludere et tilbudsbrev, signert av person som kan forplikte tilbyder. Eventuelle forbehold og avvik må være så entydige og klare at det ikke kan medføre tvil om hvordan tilbudet skal bedømmes. Forbehold og avvik som ikke kan pris settes nøyaktig, kan medføre at tilbudet avvises.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for Kontorrekvisita
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 15842100 Sjokolade
- 15860000 Kaffe, te og liknende produkter
- 15861000 Kaffe
- 15863000 Te
- 30192000 Kontorutstyr
- 30192121 Kulepenner
- 30192130 Blyanter
- 30192700 Kontorartikler
- 30195400 Whiteboardtavler eller tilbehør
- 30197000 Mindre kontorutstyr
- 30197640 Selvkopierende eller annet kopipapir
- 30199000 Papirprodukter til kontor og andre gjenstander
- 30199230 Konvolutter
- 31440000 Batterier
- 33141623 Førstehjelpskasser
- 33741100 Håndsåpe
- 33741300 Hånd-disinfeksjonsmiddel
- 33761000 Toalettpapir
- 39800000 Renholds- og boningsartikler
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr