Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for kjøp av reisebyråtjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reisebyrå- og turisttjenester

Oslo Kommune Utviklings- og Kompetanseetaten har inngått en samkjøpsavtale med G Travel AS for levering av reisebyråtjenester til Oslo kommune og samarbeidende virksomheter. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 32,5 millioner kroner. Tjenestene inkluderer brukervennlige bestillingsportaler på nett og applikasjon, med funksjonalitet for klimavennlige reisealternativer og CO2-utslippsstatistikk. Det var krav om at leverandøren skulle gi tilgang til bestillingsportalen for testing, og to leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
G Travel AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
32 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Samkjøpsavtale for kjøp av reisebyråtjenester
Estimert verdi
32 500 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Samlet evalueringspris
Priser skal oppgis i Bilag 3 Prisskjema. Alle priser skal være eksklusiv mva., og inkludere proveny, samt alle kostnader/gebyrer som fakturagebyr, kredittomkostninger, viderefakturering av tjeneste, skatter og andre avgifter.
Tildelingskriterium 2
Bestillingsportal - brukervennlighet
Bestillingsportalen på nett og i applikasjon bør være brukervennlig. Blant annet vil følgende bli vurdert: 1. Helhetsopplevelse av portalen, herunder blant annet: - Navigering i portalen - Gjennomføring av bestillinger, oversikt over bestilt reise, endringer og avbestillinger - Presentasjon av reisealternativer i bestillingsprosessen 2. Hvilke typer funksjoner som finnes i portalen, eksempelvis - Flerbestillinger - Gruppereiser - Sammensatte reiser (rundreisefunksjonalitet) - Bestilling for andre - Muligheten for å lagre utkast/søk - Statistikk Listene er ikke uttømmende.  Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes beskrive hvordan kravet er oppfylt. Beskrivelsen skal ikke overstige 1500 ord, illustrasjoner kan innsettes i tillegg. Beskrivelser utover ordgrensen vil ikke bli hensyntatt i evalueringen. Bestillingsportal på nett og i applikasjon vil vektes likt 50/50. Funksjonalitet kan tillegges ulik vekt avhengig av plattform. Tilgang/innlogging: Leverandør skal gi tilgang til bestillingsportal på nett og applikasjon slik at beskrivelsen av løsningen kan verifiseres. Brukertilgangene skal være tilgjengelig for Oppdragsgiver til utløp av vedståelsesfristen. Leverandøren skal gi fem (5) brukertilganger/ testbrukere til sine portaler på nett, Android og IOS. Informasjon om innlogging oppgis i tilbudsbrevet. Brukertilgang for testing skal være kostnadsfritt.
Tildelingskriterium 3
Bestillingsportal - Klimavennlige reisealternativer Statistikk og rapporter for CO2- utslipp
Bestillingsportalen bør ha funksjonalitet som gjør det enkelt for ansatte å velge klimavennlige reisealternativer, dette kan eksempelvis gjøres ved å: - Gjøre det enkelt å velge miljøvennlig transport, som tog, buss og båt istedenfor fly, samt elbil ved valg av leiebil. - La den reisende først velge destinasjon og deretter transportmiddel.  - Foreslå kombinasjoner av tog/buss og fly i ett søk. - Vise miljøvennlige hotellalternativ med informasjon om miljøsertifiseringer. - Vise CO2-utslipp for de ulike reisealternativene i bestillingsprosessen. Listen er ikke uttømmende.  Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes beskrive hvordan kravet er oppfylt. Beskrivelsen skal ikke overstige 1000 ord, illustrasjoner kan innsettes i tillegg. Beskrivelser utover ordgrensen vil ikke bli hensyntatt i evalueringen. Tilgang/innlogging: Leverandør skal gi tilgang til bestillingsportal på nett og applikasjon slik at beskrivelsen av løsningen kan verifiseres. Brukertilgangene skal være tilgjengelig for Oppdragsgiver til utløp av vedståelsesfristen. Leverandøren skal gi fem (5) brukertilganger/testbrukere til sine portaler på nett, Android og IOS. Informasjon om innlogging oppgis i tilbudsbrevet. Brukertilgang for testing skal være kostnadsfritt.   Bestillingsportalen bør ha enkel funksjonalitet for at Oppdragsgiver selv kan hente ut statistikk og rapporter for CO2- utslipp. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes beskrive hvordan kravet er oppfylt. Beskrivelsen skal ikke overstige 500 ord, illustrasjoner kan innsettes i tillegg. Beskrivelser utover ordgrensen vil ikke bli hensyntatt i evalueringen. Tilgang/innlogging: Leverandør skal gi tilgang til bestillingsportal på nett og applikasjon slik at beskrivelsen av løsningen kan verifiseres. Brukertilgangene skal være tilgjengelig for Oppdragsgiver til utløp av vedståelsesfristen. Leverandøren skal gi fem (5) brukertilganger/testbrukere til sine portaler på nett, Android og IOS. Informasjon om innlogging oppgis i tilbudsbrevet. Brukertilgang for testing skal være kostnadsfritt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner