Anbudsoversikt for Sekker til oppsamling av hageavfall, plastemballasje og restavfall

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndteringsutstyr

Mepex Consult AS trenger sekker til oppsamling av hageavfall, plastemballasje og restavfall for å levere rammeavtale over 24 måneder til en verdi av 9 200 000 NOK. Sekkene skal distribueres til kunder i Vesar, Sandefjord og Larvik som en del av deres tjenester. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og et godt kvalitetssikrings- og miljøstyringssystem. Anbudets vekting er kvalitet: 10%, miljø: 30% og pris: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Sekker til oppsamling av hageavfall, plastemballasje og restavfall
Estimert verdi
9 200 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Miljø
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i det landet leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Revisorgodkjent årsregnskap for de siste to år inkludert revisors beretning. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han redegjøre for denne grunnen og dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem og miljøstyringssystem. Dokumentasjonskrav krav 1: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, kontraktsperiode og oppdragsgiver (navn kontaktperson, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dokumentasjonskrav krav 2: Dersom rutinene som er omtalt i leverandørens kvalitetssikrings- eller miljøstyringssystem er i samsvar med ISO-standard eller tilsvarende 3. partsverifiserte system, er det nok å legge frem et gyldig sertifikat med opplysning om hvor dette er omtalt. Alternativt kan det gjøres rede for leverandørens eksisterende kvalitetssikringssystem og rutiner som dokumenterer at kravet er oppfylt. Leverandøren må selv ha et fungerende kvalitetssystem, og kan ikke støtte seg på underleverandør/samarbeidspartner for oppfyllelse av dette kravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner