Anbudsoversikt for Sikkerhetsskap, safer og tilhørende produkter og tjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Politiets fellestjenester skal inngå rammeavtale for kjøp og vedlikehold av sikkerhetsskap, safer og tilhørende produkter og tjenester på vegne av Politi og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste (PST). En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens Alminnelige avtalevilkår.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Sikkerhetsskap, safer og tilhørende produkter og tjenester
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgiver vil ved behov innhente kredittvurdering, fra kredittopplysningsvirksomhet med konsesjon til å drive slik virksomhet, som et tillegg til dokumentasjonen levert i tilbudet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Dokumentasjonskrav 1: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante/sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Dokumentasjonskrav 2: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001:2015 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minumum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: - Avviks- og reklamasjonsbehandling - Godkjenning av underleverandører - Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd Dokumentasjonskrav 3: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessytem. Følgende dokumentasjon aksepteres: • Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001:2015, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), eller • En beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Beskrivelsen skal minimum omfatte leverandørens miljøpolicy, rutiner for reduksjon av svinn, rutiner for håndtering av avfall og en beskrivelse av leverandørens miljømål

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner