Arkivverket
Magasinreoler
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av magasinreoler (inkludert frakt, nedmontering og montering) til flere av Arkivverkets arkivmagasiner på Riksarkivet i Oslo.
Viser 1-24 av 24 resultater
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av magasinreoler (inkludert frakt, nedmontering og montering) til flere av Arkivverkets arkivmagasiner på Riksarkivet i Oslo.
Bjerkreim kommune har inngått en avtale med Kjosavik AS (Norengros) for levering av møbler, inventar og gardiner til det nye helsehuset i Bjerkreim. Leveransen skal skje i Rogaland, og den estimerte verdien av avtalen er 5,5 millioner kroner. Det var fire tilbydere i konkurransen.
Sykehusinnkjøp HF trenger rullearkivsystemer for å levere arkivlagring i Agder. Det skal leveres et rullearkiv eller kombinasjon av rullearkiv og faste installasjoner for effektiv lagring av ca. 9 000 hyllemeter med sensitivt materiell i henhold til Riksarkivarens forskrift. To viktige formelle krav er at tilbyder må være sertifisert med et miljøledelsessystem som ISO14001, og ha nok evne og kapasitet til å oppfylle kontraktsforpliktelsene. Anbudets vekting er kvalitet: 40% og pris: 60%.
Inventura AS har inngått avtale med Bruynzeel Storage Systems AS for kompetanse til å levere demontering, ombygging og remontering av arkivinnredning i Trøndelag over 6 måneder til en verdi av 5 550 000 NOK. Anbudets vekting var kvalitet (30%), totale kostander (20%), pris (26%) og kvalitet på serviceavtalen (24%).
Sykehusinnkjøp HF trenger spesialkompetanse for å levere rullearkiv i Agder. Det skal utvikles en løsning for langtidslagring av sensitivt materiell som følger riksarkivarens forskrift. Leverandører inviteres til markedsdialog for å gi innspill til hvordan Sørlandet Sykehus kan lagre sine papirarkiver på en god måte i et nytt arkivrom.
Forsvarets Forskningsinstitutt har inngått avtale med Franz Jager AS for levering av k-skap, safe og nøkkelskap. Anbudets vekting var kvalitet (leveringstid) 35%, kvalitet (brukervennlighet) 35% og pris 30%.
Interkommunalt Arkiv Trøndelag Iks trenger tjenester innen demontering, ombygging og remontering av arkivinnredning for å øke magasinkapasiteten over 6 måneder til en verdi av 5 550 000 NOK. Oppdraget inkluderer også tømming av eksisterende lokaler og bygging av mesanin, samt en serviceavtale på 5 år for vedlikehold. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et dokumentert kvalitets- og miljøledelsessystem, samt erfaring fra lignende oppdrag.
Alstahaug Kommune har inngått avtale med Kinnarps AS for levering av kontormøbler. Anbudets vekting var 100% på kostnad.
Forsvarets Forskningsinstitutt trenger leverandører for å levere sikkerhetsutstyr over 2 år til en verdi av 2 300 000 NOK. Det skal inngås rammeavtaler for kjøp av k-skap, safe og nøkkelskap, med mulighet for forlengelse i 1 +1 år. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med tilsvarende leveranser.
Alstahaug Kommune trenger leverandører av kontormøbler for å inngå en rammeavtale. Anbudet omfatter levering av kontormøbler til Dønna, Herøy, Leirfjord og Alstahaug kommuner med et samlet maksimalverdi på 6,5 millioner kroner eksklusiv mva over hele avtaleperioden.
Politiets fellestjenester skal inngå rammeavtale for kjøp og vedlikehold av sikkerhetsskap, safer og tilhørende produkter og tjenester på vegne av Politi og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste (PST). En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens Alminnelige avtalevilkår.
Politiets fellestjenester skal inngå rammeavtale for kjøp og vedlikehold av sikkerhetsskap, safer og tilhørende produkter og tjenester på vegne av Politi og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste (PST). En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens Alminnelige avtalevilkår.
Vågan Kommune inviterer til åpen anbudskonkurranse om rammeavtale på levering av kontormøbler og annet tilbehør til kontor. Det skal inngås en kontrakt for hele kommunen. Avtalen skal gjelde i 24 mnd. med opsjon på forlengelse på (1+1) år. Vedlegg til konkurransegrunnlaget er prisskjema. Prisskjema består av en forside, 7 faner med produkter og 2 faner med forklaringer. Les sidene med forklaringer nøye.
Anskaffelse av arkivløsning til Vestre Viken ved avdeling for klinisk patologi.
Avdeling for Patologi ved Haukeland Universitetssjukehus i Helse Bergen HF skal anskaffe arkivskap til å fylle en nisje på sitt fjernarkiv.
Rullearkiv til Bergen offentlige bibliotek.
Rullearkiv til Bergen offentlige bibliotek.
Statsbygg ønsker, på vegne av Nasjonalmuseet for arkitektur, kunst og design (NM), i forbindelse med prosjekt: nr.: 1003701 PNN-BUT navn: K905 Lager og arkiv å motta tilbud på: - Levering av arkivskap og faste skap - Levering av lagerhyller og pallereoler - Levering av garderobeskap og -benker - Montering av levert utstyr
Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt Oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale for anskaffelse av Våpenskap, Dokumentskap, Sikkerhetsskap, Beslagskap, Nøkkelskap og Verdiskap. Nærmere angivelse av disse produktene ligger i Bilag 1 Kravspesifikasjoner. Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelsen på vegne av Politi- og Lensmannsetaten, samt opsjon for at PST kan tiltre avtalen som Kunde iht. avtalen. Formålet med anskaffelsen er å sørge for at Politiet har de sikringsskap og safer som skal benyttes på de forskjellige avdelingene rundt omkring i Norge. Rammeavtalen skal konsolidere og koordinere politiets behov på tvers av alle politidistrikt og særorgan, samt sikre god etterlevelse av anskaffelsesregelverket. Avtalen vil implementeres stegvis og erstatte eventuelle tidligere lokale avtaler etter hvert som de utgår. Konsolideringen skal redusere antall leverandører og gi PFT bedre priser i markedet.
Statsbygg ønsker, på vegne av Nasjonalmuseet for arkitektur, kunst og design (NM), i forbindelse med prosjekt: nr.: 1003701 PNN-BUT navn: K905 Lager og arkiv å motta tilbud på: - Levering av arkivskap og faste skap - Levering av lagerhyller og pallereoler - Levering av garderobeskap og -benker - Montering av levert utstyr
Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt Oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale for anskaffelse av Våpenskap, Dokumentskap, Sikkerhetsskap, Beslagskap, Nøkkelskap og Verdiskap. Nærmere angivelse av disse produktene ligger i Bilag 1 Kravspesifikasjoner. Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelsen på vegne av Politi- og Lensmannsetaten, samt opsjon for at PST kan tiltre avtalen som Kunde iht. avtalen. Formålet med anskaffelsen er å sørge for at Politiet har de sikringsskap og safer som skal benyttes på de forskjellige avdelingene rundt omkring i Norge. Rammeavtalen skal konsolidere og koordinere politiets behov på tvers av alle politidistrikt og særorgan, samt sikre god etterlevelse av anskaffelsesregelverket. Avtalen vil implementeres stegvis og erstatte eventuelle tidligere lokale avtaler etter hvert som de utgår. Konsolideringen skal redusere antall leverandører og gi PFT bedre priser i markedet.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale for kjøp av kontormøbler og inventar for hele Statens vegvesen. Formålet med anskaffelsen er å legge til rette for at ansatte i Statens vegvesen skal ha mulighet for å kjøpe kontormøbler og inventar til alle etatens lokasjoner.
Fylkesarkivet i Oppland skal anskaffe elektrisk drevne mobile arkivreoler til to arkivlokaler (magasin 6 og magasin 7). Magasin 6 er på ca. 7,9 m x 9,5 m. Magasin 7 er på ca. 8,1 m x 9,5 m. Tilbudet skal også inneholde en opsjon på innredning av magasin 8 med samme type elektrisk drevne mobile arkivreoler.
Byarkivet har ansvar for oppbevaring av alle eldre og avsluttede arkiver i Drammen kommune, samt privatarkiver fra Drammen. Lokaler og innredning av disse som benyttes til oppbevaring av arkiver skal være utformet etter krav gitt i arkivloven med dens forskrifter. Byarkivet har i dag omtrent 4300 hyllemeter papirbasert arkivmateriale, og dette vil øke i mange år fremover. For å møte behovet for plass til eldre og avsluttede arkiver, utvides nå magasinkapasiteten, og byarkivet ønsker tilbud på arkivreoler til et nytt arkivmagasin. Reolene skal leveres og monteres på anvist plass i Hauges gate 3-7, 3019 Drammen. Oppdragsgiver gjennomfører befaring på leveringsadressen den 25.10.2016, klokken 11.00. Formålet med befaringen er at tilbydere skal kunne inspisere lokalets utforming, og ta nødvendige mål. Se kapittel 3 i konkurransegrunnlaget for detaljerte krav og opplysninger om anskaffelsen.
Viser 1-24 av 24 treff