Ruter AS
Dynamisk innkjøpsordning produksjon og montering av analoge skilt
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Skilt og tilbehør
Skilt og folie til merking og dekorasjon av NSB konsernets tog og busser, samt montasje av disse. Vi har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler med inntil 5 aktører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Ruter AS trenger leveranse og drift av digitale skilt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter elektroniske oppslagstavler, og leverandører må kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne ordningen. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Vygruppen AS trenger spesialistkompetanse innen informasjonssikkerhet for å levere en rammeavtale som bidrar til etablering og vedlikehold av sikkerhetsnivå med akseptabel risiko.
Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki) trenger skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranser til flere kommuner i Grenland samt en rekke kommunale og interkommunale selskaper, med leveranser i Vestfold og Telemark. Tildelingskriteriene er pris (70%), miljø (15%) og service (15%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker, samt kontaktinformasjon.
Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.