Anbudsoversikt for Skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr

Brief

Skilt og tilbehør

Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki) trenger skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranser til flere kommuner i Grenland samt en rekke kommunale og interkommunale selskaper, med leveranser i Vestfold og Telemark. Tildelingskriteriene er pris (70%), miljø (15%) og service (15%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker, samt kontaktinformasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Nina Elisabeth S. Rybråten
Kontakt telefon
+47 35581000
Adresse
Torggata 10, 3724 SKIEN
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Beskrivelse
Denne åpne anbudskonkurransen gjelder rammeavtale for skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr for flere kommuner i Grenland, samt en rekke kommunale og interkommunale selskaper med opsjon.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Miljø
Tildelingskriterium 3
Service
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasiteten til å utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurderingen skal baseres på de siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiveren anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd.
Kvalifikasjonskrav 3
Krav til leverandørens registrering, autorisasjoner mv.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest eller tilsvarende. Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Krav til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandør skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Leverandøren skal ha de tekniske og faglige kvalifikasjonene, inkludert menneskelige og tekniske ressurser og erfaringer, til å utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen skal inkludere oppdragets verdi, tidspunkt for oppdraget og mottaker for oppdraget inkludert kontaktperson med navn, telefon og e-post. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandør kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte for dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    24. apr. 2025, 08:43

  2. Frist for spørsmål

    13. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    6 døgn

    28. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    28. mai 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    1. aug. 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    27. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    1. aug. 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner