Anbudsoversikt for Snekkerarbeider

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Universitetet i Agder trenger snekkerarbeider med tilhørende materiell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner, til deres campus i Kristiansand. Avtalen skal dekke drift og vedlikehold av bygningsmassen på ca. 83 000 kvm, og krever en leverandør med fokus på kvalitet og tilstrekkelige kvalifiserte ressurser. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på oppfyllelse av de åtte grunnleggende ILO-konvensjonene, ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer, tilknytning til en offentlig godkjent lærlingeordning, samt god erfaring fra lignende leveranser de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Snekkerarbeider
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Geir Stokke
Kontakt telefon
38 14 10 00
Kontakt e-post
geir.stokke@uia.no
Adresse
Universitetsveien 25A, 4630 KRISTIANSAND S
Lokasjon
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Beskrivelse
Universitetet i Agder har som intensjon å inngå en rammeavtale om kjøp av snekkerarbeider med tilhørende materiell til vår campus i Kristiansand. Campus Kristiansand har en bygningsmasse på ca. 83 000 kvm. Universitetet ønsker å inngå avtale med en leverandør som har fokus på kvalitet, opptrer etterrettelig og som har tilgang på tilstrekkelige og kvalifiserte ressurser til planlagte arbeider i forbindelse med drift og vedlikehold av bygningsmassen.
Hovedtrekk i prosedyren
Åpen tilbudskonkurranse
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal sørge for gode arbeidsvilkår i leverandørkjeden. Oppdragsgiver arbeider for å fremme gode arbeids- og miljøforhold hos leverandører, og krever at leverandøren i oppfyllelsen av kontrakten følger de åtte grunnleggende ILO-konvensjonene og arbeider systematisk med å forsikre at firmaets underleverandører innfrir kravene.
Utfylt og signert egenerklæring vedrørende de åtte grunnleggende ILO-konvensjonene - se vedlegg 3. Alternativ kan eventuelt egne retningslinjer for etisk handel (Code of Conduct) som omhandler de samme forhold som nevnte ILO-konvensjoner vedlegges.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Norske leverandører: · Firmaattest. Utenlandske leverandører: · Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne
Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: · En redegjørelse for foretakets forretningsidè og kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget · En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet · En beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføringen av denne kontrakten · Det skal gis en kortfattet beskrivelse av firmaets rutiner for kvalitetsstyring og HMS. I beskrivelsen skal det legges vekt på kvalitetsstyring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Dersom leverandør har ISO 9001 sertifikat eller tilsvarende vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelse av kravet.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha rutiner for miljøledelsestiltak og miljømål som bidrar til å minimere miljøbelastning.
Leverandøren kan dokumentere dette ved sertifiseringsattest fra EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende attester. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige miljøledelsestiltak og miljømål. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandøren skal være tilknyttet en offentlig godkjent lærlingeordning.
Dokumentasjon som beviser tilknytning skal vedlegges.
Kvalifikasjonskrav 6
Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser.
Leverandøren skal levere en oversikt over relevante leveranser de siste 5 årene. Oversikten skal som minimum inneholde: • Kort beskrivelse av leveransen • Tidspunkt for gjennomføring • Omfang av leveranse i beløp • Navn og kontaktinformasjon til referanseperson hos oppdragsgiveren. • Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    14. apr. 2025, 12:29

  2. Frist for spørsmål

    13. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    19. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    19. mai 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    2 måneder

    1. aug. 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    18. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    31. juli 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner