Cobrief Logo
Brief

Bedriftsrådgivning

Vest-telemark Interkommunalt Politisk Råd trenger rådgivningstjenester for etablerere, kalt «Start Opp», for kommunene Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord, Tokke og Vinje, med en tentativ varighet på 3 år og en totalverdi på 1,8 millioner kroner. Tjenesten skal øke sysselsettingen i privat sektor gjennom individuell veiledning og rådgivning til etablerere, samt felles tiltak og markedsføring. Leverandøren må være lokalisert sentralt i en av Vest-Telemarkkommunene, og rådgiverne må ha kompetanse og erfaring innen etablering og drift, økonomi, markedsføring og jus, samt gjerne bransjespesifikk og/eller teknisk kompetanse og god kjennskap til lokale forhold. Tildelingskriteriene er oppdragsforståing, kompetanse og erfaring hos rådgiver(e) (50%) og timepris (50%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kommunane Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord, Tokke og Vinje har i fellesskap etablert ei rådgjevingsteneste for folk som vil etablere næringsverksemd i regionen. Tenesta har namnet «Start Opp». Tenesta er gratis for brukarane. Føremålet med tenesta er å auke talet på sysselsette i privat sektor gjennom etablering av lønsame bedrifter med potensial for varige arbeidsplassar. Rådgjevingstenesta skal m.a. gje etablerarar hjelp til realistisk avklaring av sin forretningsidé og etableringsføresetnader samt kontakt med lokaliserings-kommune og øvrig hjelpemiddelapparat.Hovedtrekkene i prosedyrenInnleiing. Kommunane Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord, Tokke og Vinje har i fellesskap etablert ei rådgjevingsteneste for folk som vil etablere næringsverksemd i regionen. Tenesta har namnet «Start Opp». Tenesta er gratis for brukarane. Føremålet med tenesta er å auke talet på sysselsette i privat sektor gjennom etablering av lønsame bedrifter med potensial for varige arbeidsplassar. Rådgjevingstenesta skal m.a. gje etablerarar hjelp til realistisk avklaring av sin forretningsidé og etableringsføresetnader samt kontakt med lokaliserings-kommune og øvrig hjelpemiddelapparat. Innramming av leveransen. Det er sett av 1,8 mill kr netto til prosjektet inkl. reisekostnader. Tidshorisonten er tentativt 3 år. Honorering vil skje i forhold til produserte timar i tråd med avtale. Leveransen vil bestå av følgjande hovuddelar: Individuell rettleiing og rådgjeving til etablerararSamtale og avklaring førstefaseVidare rådgjeving basert på tildelte ekstratimarFelles-tiltak og tenester bestilt direkte av oppdragsgjevar. Kontakt med kommunane (næringssjefane)Marknadsføring og eksterne møter Teneste 1a vil bli honorert etter medgått tid opp til 6 timar pr etablerar. Denne fasen skal dokumenterast gjennom eit notat med standard minsteinnhald. (Vedlagt). Møteform skal i all hovudsak vere fysisk møte på kontoret hos leverandør eller hos kunden. Teneste 1b vil få tildelt inntil 3 tilleggstimar etter godkjenning av VTR og aktuell kommune/næringssjef. Søknad om tilleggstimar skal vere konkret grunngjeve i forhold til oppgåver/tenester. Teneste 2a har eit omfang på 2 formelle møte i året hos kvar av næringssjefane, der kvart møte blir honorert med 5 timar inkl. for- og etterarbeid. Teneste 2b har eit fast årleg godtgjering på inntil 150.000 kr. basert på spesifisert timeliste som grunnlag for fakturering. Føremålet med denne godtgjeringa er å ha rom for marknadsføring og på den måten auke rekrutteringa til etablerartenesta og derigjennom auke talet på nyetableringar. Vår forventning er at tenesta og kontaktinformasjon for leverandøren av tenesta skal vere godt kjend i regionen og at potensielle etablerarar blir møtt på ein imøtekomande og profesjonell måte. Det er viktig at tenesta blir profilert både digitalt (sosiale medium og eiga nettside) og gjennom fysiske samlingar, gjerne i samarbeid med andre og med gjentakande aktiviteter. Annonsering må innehalde referanser til Vest-Telemarkrådet og logoen til rådet. Vi ber tilbydarar om å legge fram ein realistisk marknadsplan som del av tilbodet, innafor den økonomiske ramma som er skissert. Leverandør-kompetanse. Vi ber om utfyllande informasjon (full CV m.m.) på tilbydde rådgjevarar. Kompetanse og erfaringsbakgrunn må best mogleg spegle behovet til etablerarane med omsyn til praktiske forhold knytt til etablering og drift og kunnskap om økonomi, marknadsføring og jus. Bransjespesifikk og/eller teknisk kompetanse er også verdifull. Det vil også vere ein fordel med god kjennskap til lokale forhold. Ved bytte av rådgivar skal ny rådgiver ha kompetanse på same nivå som opprinneleg tilbydd. Bytte må bli avklart og godkjend av oppdragsgjevar. Lokalisering av tenesta. Vest-Telemarkrådet produserer tenester og driv utviklingsarbeid i eigen regi i tillegg til innkjøpte tenester. Vest-Telemarkrådet er lokalisert til Kviteseid. Leverandør av tenestene i denne konkurransen må vere lokalisert sentralt i ein av Vest-Telemarkkommunane. Kontakt med etablerarar skjer etter avtale dvs. det blir ikkje føresett fast kontortid. Kvalifikasjonskrav. Tilbydar må vere eit registrert foretak. Vald tilbyder må kunne dokumentere at foretaket ikkje har forfalne offentlege avgifter. Årsrekneskap for siste 2 år må leggast ved tilbodet. Gjennomføring av konkurransen. Konkurranseform:Konkurranse med forhandling Kriterium for val av leverandør:Oppdragsforståing, kompetanse og erfaring tilbydd rådgjevar/-ar             50%Timepris                                                                                                        50% TidslineUtlysing:                                             24. oktoberTilbodsfrist:                                        26. november kl. 12.00Evaluering, dialog/forhandling:         26. november  - 3. desemberVal av leverandør:                              15. desemberStart på leveransen:                           5. januar 2026

    Kontakt navn
    Anne Aasmundtveit
    Kontakt telefon
    +47 40238178
    Kontakt e-post
    aa@vt-radet.no
    Adresse
    Kviteseidgata 18, 3850 KVITESEID

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner