Anbudsoversikt for Statlig fellesavtale for mobile enheter

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Statens innkjøpssenter inviterer herved til konkurranse om anskaffelse av mobile enheter. Avtalen omfatter mobiltelefoner og nettbrett, med tilhørende tjenester og tilleggsutstyr. Operatørtjenester er ikke omfattet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Statlig fellesavtale for mobile enheter
Estimert verdi
1 200 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Valgte leverandør skal levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt jf. anskaffelsesforskriften § 7.2. Dette gjelder bare dersom valgte leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere tilbud.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle avtaleforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Avtaleeier tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon som, men ikke begrenset til, årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjon avtaleeier har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som avtaleeier anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

a) Leverandøren skal ha erfaring fra gjennomføring av lignende avtaler. Med «lignende» menes avtaler som omfatter leveranser i store volumer av tilsvarende produkter og tjenester til kunder med et stort antall brukere. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante avtaler i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av avtalenes omfang, verdi, tidsrom og kunde. b) Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet, ressurser og egnet bemanning til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de tre siste årene. Beskrivelse av hvor stor del av avtalen og på hvilke områder leverandøren vil bruke underleverandør. c) Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som er egnet for å sikre sosialt ansvarlig produksjon (etisk handel jf. Bilag 6 Sosialt ansvar) Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av styringen av leverandørkjeden og sporingssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. d) Leverandøren skal ha rutiner for miljøledelsestiltak som bidrar til å minimere miljøbelastning. Dokumentasjonskrav: Leverandøren kan dokumentere dette ved sertifiseringsattest fra EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende attester. Avtaleeier godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige miljøledelsestiltak. Her må det som minimum leveres en overordnet beskrivelse av leverandørens relevante systemer og prosesser.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner