Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30213200 Notatblokk-PC

Viser 1-25 av 85 resultater

  1. Kinn Kommune

    iPad og opplæringsdager til oppvekstsektoren i Kinn kommune

    Kinn Kommune trenger en rammeavtale for levering av rundt 1100 iPad-er over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6,6 millioner kroner. Avtalen inkluderer også opplæringsdager, hvor leverandøren må være sertifisert kursholder og kursene skal holdes på norsk. Det er krav om en sikker retur- og gjenkjøpsordning for iPad-ene, hvor fraktkostnader for retur skal dekkes av leverandøren, samt sikker sletting av informasjon på mottatte enheter. Leveransen skal skje i Vestland. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av minst 3 referanseprosjekter med lignende leveranser til kommuner eller større virksomheter i Norge, samt dokumentasjon av kvalitetssystem og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse11. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    6 600 000 kr
  2. Nærøysund Kommune

    Anskaffelse av IT-utstyr grunnskole

    Nærøysund Kommune trenger nettbrett, bærbare PC-er og tilleggsutstyr til grunnskolen i Trøndelag, med levering til skolestart høst 2025. Anskaffelsen inkluderer også forsikringsløsning, service, support og retur/ombruk, og er et prosjekt vedtatt av kommunestyret. Leverandøren må ha erfaring med tilsvarende leveranser, inkludert support og kundeservice, over minimum 3 år, dokumentert gjennom 3 referanseprosjekter.

    Konkurranse6. mars 2025
    7. apr. 2025(Utgått)
  3. Folketrygdfondet

    IKT-drift for Folketrygdfondet

    Folketrygdfondet har inngått en avtale med INTILITY AS for levering av IKT-driftstjenester, inkludert digital arbeidsplass, brukerstøtte, infrastrukturdrift, nettverksdrift og 24/7 drift med MDR for cybersikkerhet. Tjenestene skal leveres i Oslo over en periode på 5 år, med en total kontraktsverdi på 44 millioner kroner. Anskaffelsen krever dokumenterte og relevante referanser, bransjeerfaring innen finanssektoren, samt standardiserte og industrialiserte tjenester. Det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat28. feb. 202545 000 000 kr
  4. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024-207 Rammeavtale for kjøp av Appleutstyr til NRK

    Norsk Rikskringkasting AS trenger leverandører for å levere Appleutstyr over 12 måneder til en verdi av 50 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp av spesifikt utstyr fra Apple som er nødvendig i NRKs produksjon av medieinnhold, både direkte og indirekte. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en miljø- og bærekraftstrategi, samt være autorisert forhandler og serviceleverandør av Apple (AAR og AASP). Anbudets vekting er prisnivå og modeller 75%, kvalitet 25%.

    Konkurranse8. feb. 2024
    11. mars 2024(Utgått)
    50 000 000 kr
  5. Norsk Rikskringkasting AS

    MA3622-23E - Rammeavtale for kjøp av sluttbrukerutstyr og tjenester

    Norsk Rikskringkasting AS trenger operasjonell leasing og kjøp av sluttbrukerutstyr samt tilhørende tjenester for å levere en komplett løsning over 24 måneder til en verdi av 150 000 000 NOK. Det skal leveres PC-er, Mac-er, PC-monitorer og annet datatilbehør med full livssyklustjeneste inkludert logistikk, installasjon, support og avhending. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge miljøledelsessertifikater og ha tilgang på kvalifisert teknisk personell eller enheter for kvalitetskontroll.

    Konkurranse12. jan. 2024
    12. feb. 2024(Utgått)
    150 000 000 kr
  6. Innovasjon Norge

    Prekvalifisering: rammeavtale for levering av IKT-Hardware-utstyr

    Formålet med avtalen er å inngå avtale med én leverandør for kjøp av IKT-utstyr. Oppdragsgiver har behov for utstyr innenfor følgende datautstyrsgrupper: datamaskiner (bærbar PC, stasjonær PC, nettbrett), mobiltelefoner, datatilbehør (skjermer o.l.) og nettverksutstyr (inkl. brannmur, Wifi, Svitsjer o.l.). Avtalen skal leveres som en tjeneste, der Leverandørens selvbetjeningsportal leveres uten behov for lokalt installert programvare hos Oppdragsgiver.

    Resultat5. juni 2023
  7. Lørenskog Kommune

    Anskaffelse av rammeavtale på operasjonell leasing av nettbrett

    Lørenskog kommune har i dag en avtale om operasjonell leasing av nettbrett til oppvekstsektoren. Kommunen har cirka 5000 elever i grunnskolen med egne nettbrett, samt ansatte i både barnehage og skole med egne brett i tillegg. Det er viktig for Lørenskog å sikre kontinuitet i skolen og opprettholde tilgang på nettbrett løpende, og formålet med ny avtale er å sikre effektiv tilgang på nettbrett til bruk særlig i opplæringsformål, men også for resten av kommunen ved behov. Lørenskog kommune ønsker å benytte operasjonell leasing for å sikre forutsigbarhet. Utgangspunktet for anskaffelse er å videreføre bruk av iOS baserte nettbrett 1:1 for alle elever og lærer i grunnskolen. Nettbrett er elevers hovedverktøy i hverdagen. Det anskaffes iOS baserte nettbrett for å sikre kontinuitet og utnyttelse av investeringer knyttet til programvare for plattformen, dette faller inn under unntaket i FOA § 15-1 (4) bokstav a) «nødvendig ut i fra anskaffelsens formål»

    Resultat22. feb. 2023
  8. Innovasjon Norge

    Prekvalifisering: rammeavtale for levering av IKT-Hardware-utstyr

    Formålet med avtalen er å inngå avtale med én leverandør for kjøp av IKT-utstyr. Oppdragsgiver har behov for utstyr innenfor følgende datautstyrsgrupper: datamaskiner (bærbar PC, stasjonær PC, nettbrett), mobiltelefoner, datatilbehør (skjermer o.l.) og nettverksutstyr (inkl. brannmur, Wifi, Svitsjer o.l.). Avtalen skal leveres som en tjeneste, der Leverandørens selvbetjeningsportal leveres uten behov for lokalt installert programvare hos Oppdragsgiver.  Klikk her https://permalink.mercell.com/192072317.aspx

    Konkurranse9. des. 2022
    30. jan. 2023(Utgått)
    70 000 000 kr
  9. Gran Kommune

    Rammeavtale - Kjøp av IKT utstyr og IKT relaterte konsulenttjenester

    Det er inngått rammeavtaler på kjøp av hardware og IT relaterte konsulenttjenester for kommunene Gran, Lunner og Jevnaker. Avtalen skal kunne benyttes av alle kommunale virksomheter, herunder alle offentligrettslige organer og sammenslutninger dannet av en eller flere av disse kommunene. Rammeavtalen skal ha varighet på to år med mulighet for forlengelse med ett år av gangen inntil total varighet på maksimalt fire år. Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med en leverandør for - Kjøp av hardware - Kjøp av IT realterte konsulenttjenester. Det gis ikke anledning til å gi tilbud på kun ett av delomfangene.

    Resultat11. aug. 2022
  10. Bergen Kommune

    EØS 022-2021 Rammeavtale for kjøp av mobiltelefoner og nettbrett

    Rammeavtale for mobiltelefoner og nettbrett, samt tilhørende tilleggsprodukter og - tjenester. Avtalen skal ha en varighet på to år med inntil to års opsjon. Rammeavtalen gjelder: Mobiltelefoner og nettbrett i ulike modeller, hodesett, konferansehøyttalere, tilleggsutstyr (f.eks deksler, ladere og batteri), reparasjonstjenester og tjenester for sikker avhending av brukt utstyr. Avtalen er avgrenset til enkeltkjøp med verdi under NOK 1 500 000. Større kjøp vil gjennomføres som separate konkurranser i dynamisk innkjøpsordning. Av hensyn til utviklings- og erfaringsformål forbeholder Oppdragsgiver seg retten til å kjøpe enkelte eksemplarer av modeller som ikke er del av sortimentet i denne rammeavtalen. Slike kjøp kan bli gjort både hos avtaleleverandør og hos andre leverandører, men vil være avgrenset til svært små volumer. Større kjøp av sortiment som faller utenfor rammeavtalen, vil gjøres gjennom dynamisk innkjøpsordning, også kjøp med verdi under NOK 1 500 000.

    Resultat11. mai 2022
  11. Lørenskog Kommune

    Markedsundersøkelse - digitale hjelpemidler skole

    Lørenskog kommune ønsker å komme i kontakt med markedet i forbindelse med ny avtale for digitale hjelpemidler i skole. Vi har i dag en rammeavtale på leasing av nettbrett. Nåværende avtale løper ut i slutten av 2022 og vi starter derfor nå prosessen med å se på hvilke muligheter som markedet gir. Første steg er en åpen henvendelse ut hvor vi ønsker at potensielle leverandører kan ta kontakt med oss for å komme med innspill. Vi har under listet opp en del ting vi er spesielt interessert i å undersøke, men vi er åpne for alle mulige innspill fra leverandørmarkedet.

    Planlegging21. des. 2021
    20. des. 2021(Utgått)
  12. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - Invitasjon til markedsdialog - Statlig fellesavtale for kjøp av PC-utstyr

    DFØ / Statens innkjøpssenter sine statlige fellesavtaler for PC-klienter og PC skjermer utløper i 4. kvartal 2022. Statens innkjøpssenter er nå i en innledende fase for å anskaffe en ny fellesavtale for PC-utstyr som trer i kraft når dagens avtaler utløper. Avtalen vil omfatte PC-klienter, PC-skjermer og eventuelt Mac samt tilhørende utstyr. Den nye avtalen planlegges med en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse med inntil 2 år, slik at maksimal varighet kan bli 4 år. Formålet med denne undersøkelsen er å innhente markedets innspill og tilbakemeldinger for hvordan Statens innkjøpssenter best kan gjennomføre anskaffelsen og strukturere ny statlig fellesavtale for PC-utstyr. Leverandørene oppfordres følgelig til å benytte denne muligheten til å gi konstruktive og gode tilbakemeldinger og innspill, tanker, ideer og erfaringer slik at en ny avtale blir hensiktsmessig og attraktiv både for de statlige virksomhetene og leverandørene.

    Planlegging16. des. 2021
    15. des. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  13. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring 2: Statlig fellesavtale for kjøp av mobile enheter

    DFØ ved Statens innkjøpssenter har til hensikt å kunngjøre konkurranse om statlig fellesavtale for kjøp av mobile enheter primo november 2021. Utkast til de viktigste konkurransedokumentene er ferdigstilt. I forbindelse med siste fase av arbeidet, ønsker vi å gi leverandørene mulighet til å komme med innspill til konkurransen. Av hensyn til planlagt framdrift i prosessen henstiller vi interesserte leverandører til å gi sine innspill innen 29. oktober 2021 kl. 12:00. Vedlagt i denne kunngjøringen finner dere informasjon om anskaffelsen og spørsmål vi ønsker at dere besvarer.

    Planlegging7. okt. 2021
    6. okt. 2021(Utgått)
    1 500 000 000 kr
  14. Gran Kommune

    Rammeavtale - Kjøp av IKT utstyr og IKT relaterte konsulenttjenester

    Det skal inngås rammeavtaler på kjøp av hardware og IT relaterte konsulenttjenester for kommunene Gran, Lunner og Jevnaker. Avtalen skal kunne benyttes av alle kommunale virksomheter, herunder alle offentligrettslige organer og sammenslutninger dannet av en eller flere av disse kommunene. Rammeavtalen skal ha varighet på to år med mulighet for forlengelse med ett år av gangen inntil total varighet på maksimalt fire år. Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med en leverandør for - Kjøp av hardware - Kjøp av IT realterte konsulenttjenester. Det gis ikke anledning til å gi tilbud på kun ett av delomfangene.

    Konkurranse4. okt. 2021
    3. nov. 2021(Utgått)
  15. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr, med tilhørende tjenester

    Tolletaten v/Tolldirektoratet har gjennomført åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester (End User Computing). Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester de neste årene. Utstyr skal kunne leveres til alle Tolletatens lokasjoner.

    Resultat23. sep. 2021
  16. Kinn Kommune

    iPad til oppvekstsektoren i Kinn kommune

    Kinn kommune vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale på kjøp av iPad til oppvekstsektoren med ein leverandør. Det er estimert å kjøpe rundt 500 iPadar i året. I løpet av fire år vil Kinn kommune ha behov for å kjøpe rundt 2000 iPadar. Gamle Vågsøy kommune nyttar i dag Chromebook, om dei skal byte om til iPader vil også denne delen av kommunen tas inn i avtalen. Det utgjer eit eventuelt startkjøp på rundt 700 iPadar og i tillegg rundt 150 utskiftninger i løpet av fire år. Kinn kommune ønskjer ein retur- og gjenkjøpsordning på iPadar. Leverandøren skal behandle eldre modellar og gjenkjøpe desse. Tilbydar skal også beskrive retur- og gjenkjøpsprosessen på maks 4 a4-sider. APL-dagar er ein viktig del av rammeavtalen. Kinn kommune ønskjer å oppretthalde det gode nivået vi i dag har. Vi ber om antall APL-dagar vi får per 100 kjøpte iPad.

    Resultat24. juni 2021