Anbudsoversikt for System for avregning, fakturering av nettleie (KIS)

Brief

Bedriftsrådgivning

Føie AS trenger et Kundesystem (KIS) for nettvirksomhetsprosessene avregning, fakturering, innfordring og kundeoppfølging, levert som en helhetlig tjeneste inkludert etablering, drift og vedlikehold. Konkurransen gjennomføres som en TED-konkurranse med forhandlinger, og anskaffelsens verdi anslås til over EØS terskelverdi. Tildelingskriteriene er pris og kostnader (15%), løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet (35%), implementering (15%), service og oppdragsspesifikk kompetanse (5%), og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
System for avregning, fakturering av nettleie (KIS)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Arne Hvidsten
Kontakt telefon
32087100
Adresse
Lienvegen 41, 3580 GEILO
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av et Kundesystem (KIS), dvs. systemstøtte for nettvirksomhetsprosessene Avregning, Fakturering, Innfordring og kundeoppfølging, levert som en helhetlig tjeneste hvor etablering, drift og vedlikehold inngår.
Anskaffelsens verdi anslås til over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr.975 (Forsyningsforskriften), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - konkurranse med forhandlinger etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere forespørsel om å delta i konkurransen. Leverandører som er kvalifisert, vil bli invitert til å gi tilbud.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
15%
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet
35%
Tildelingskriterium 3
Implementering
15%
Tildelingskriterium 4
Service og oppdragsspesifikk kompetanse
5%
Tildelingskriterium 5
Miljø
30%
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forsyningsforskriftens §12-1(2) jfr. anskaffelsesforskriften § 17-1 har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. mai 2025, 12:07

  2. Frist for spørsmål

    21 døgn

    12. juni 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    16. juni 2025, 12:00

Se aktive konkurranser som ligner