Anbudsoversikt for Takhengte monitorer til Akershus universitetssykehus HF
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Medisinsk bildebehandlingsutstyr
Akershus universitetssykehus HF skal inngå rammeavtale på kjøp av medisinsk godkjente monitorer til operasjonsstuene ved Akershus universitetssykehus og øvrige sykehus tilknyttet helseforetaket.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Takhengte monitorer til Akershus universitetssykehus HF
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 30231300 Dataskjermer
- 30231310 Flatskjermer
- 30237260 Veggmonteringsarm til skjerm
- 32351200 Skjermer
- 33110000 Utstyr for medisinsk, odontologisk og veterinærmedisinsk bildebehandling
- 33162000 Apparatur og instrumenter til operasjonsstuer
- 33162100 Utstyr til operasjonsstuer
- 33197000 Data-utstyr til medisinsk bruk
- Estimert verdi
- 7 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn. For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra de tre siste regnskapsår. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: -En redegjørelse for foretakets kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. -En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. -Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. -Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjon: Oversikt over de viktigste leveransene som leverandøren har utført i løpet av de 3 siste årene. Oversikten skal inneholde følgende opplysninger: -Kort beskrivelse av leveransen. -Tidspunkt for gjennomføring. -Omfang av leveranse i beløp. -Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis.