Ruter AS
Digital produktutvikling - backend & frontend
Ruter AS trenger digital produktutvikling for å levere backend og frontend løsninger.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
IT-konsulent og rådgivning
Ruter arbeider kontinuerlig med utvikling av tjenestene som tilbys de reisende i Oslo og Akershus. For å kunne tilby kundene tidsriktige og kundevennlige løsninger for blant annet sanntids reiseinformasjon og billettering, arbeides det med å utforske og ta i bruk nye, fremtidsrettede teknologier. En sentral del av dette arbeidet er også å tilrettelegge for at Ruter kan utnytte den stadige økende informasjonsmengden på en effektiv måte. Et viktig element er at data fra ulike uavhengige kilder og systemer enklere kan sammenstilles og gjøres tilgjengelig for bruk i andre systemer og kanaler, og nye løsninger som måtte tilkomme i fremtiden. Utviklingsarbeidet må derfor støtte og balanserer både kortsiktige og langsiktige målsetninger. Ruter AS ser etter en teknolog som kan støtte virksomheten med teknologisk innovasjon, som resulterer i ny kunnskap om teknologi som kan brukes i utviklingen av nye produkter og tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger digital produktutvikling for å levere backend og frontend løsninger.
Ruter AS trenger systemutviklingskompetanse for å levere backend og frontend løsninger.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.
Ruter AS trenger systemdriftskompetanse for å levere dynamisk innkjøpsordning.