Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Avløpshåndtering

Volda kommune har inngått en avtale med Norva24 Vest AS om å levere tjenester for innsamling, avvanning, transport, behandling og sluttdisponering av slam på vegne av Volda og Ørsta Reinhaldsverk IKS (VØR) i Møre og Romsdal, til en maksimal total verdi på 24 millioner kroner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Norva24 Vest AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
24 000 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgjevar er Volda kommune som gjennomfører anskaffinga på vegne av Volda og Ørsta Reinhaldsverk IKS (VØR). Testeavtalen gjeld innsamling, avvatning, transport, behandling og endeleg sluttdisponering av slam på vegne av VØR. Ei nærare skildring av tenesta som skal leverast følgjer av Tenesteavtalens Vedlegg 1 «Kravspesifikasjon».Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga vert gjennomført som ein open anbodskonkurranse i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffingar (FOA) del I og del III.

    Kontakt navn
    Andreas Kiperberg
    Kontakt telefon
    +47 91137510
    Adresse
    Stormyra 2, 6100 VOLDA

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha en økonomi som er tilfredsstillende nok til å kunne gjennomføre sine kontraktsforpliktelser.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandør skal fylle ut alle tilbodne einingsprisar i Tenesteavtalen Vedlegg 3, Bilag 1 "Prisskjema". Sjå konkurransegrunnlagets punkt 5 "Tildelingskriterium" for meir informasjon.

    Beskrivelse

    Leverandørane skal svare på alle krav med tilhøyrande dokumentasjonskrav i Tenesteavtalen Vedlegg 1 "Kravspesifikasjon". Nokre av krava inngår i evalueringa av tildelingskriteriet. Sjå konkurransegrunnlagets punkt 5 "Tildelingskriterium" for meir informasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner