Anbudsoversikt for Tetra Radioterminaler 2021
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjons- og elektronikkutstyr
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for anskaffelse av produkter innen følgende tre delområder: • Delområde 1, Bærbar Tetra radioterimnal • Delområde 2, Mobil Tetra radioterminal • Delområde 3, Tilleggsutstyr I tillegg skal det inngås rammeavtaler som kun gjelder tilleggsutstyr for eksisterende radioterminaler. Endelig skal oppdragsgiver inngå en vedlikeholdsavtale som gjelder service- og vedlikehold for ytelser anskaffet via rammeavtalen for delområde 1, 2 og 3. I tillegg gjelder vedlikeholdsavtalen kjøp og vedlikehold av programmeringsløsning og kundeløsning for oppfølging av leveranser. Vedlikeholdsavtalen gjelder ikke rammeavtale(r) som kun omfatter tilleggsutstyr for eksisterende radioterminaler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Tetra Radioterminaler 2021
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 100 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Norske leverandører skal levere "Attest for skatt og merverdiavgift". Skatteattesten bestilles i Altinn, og skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. - Leverandørens årlig omsetting for sistre tre år Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante/sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.