Ruter AS
2018/00138 - Innhold - Dynamisk innkjøpsordning
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Ruter AS, heretter kalt Oppdragsgiver, skal gjennom dette anbud inngå en rammeavtale på leveranse av informasjonsbærere for holdeplasser. Det er behov for oppgradering og utskifting av holdeplassinformasjon på en rekke av holdeplassene i Oslo og Akershus, samt behov for ny montasje på en del av holdeplassene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS trenger kompetanse innen universell utforming for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger design og brukeropplevelse-kompetanse for å levere dynamisk innkjøpsordning.