Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    35261000 Informasjonstavler

Viser 1-21 av 21 resultater

  1. Volda Kommune

    Løysing for informasjonsskjerm

    Volda Kommune har inngått en avtale med Funn AS for levering av en løsning for informasjonsskjerm som skyteneste, inkludert nødvendig hardware for visningsskjerm, med en opsjon for digital-signage skjerm. Avtalen har en maksimal verdi på 300 000 kroner. Konkurransen ble gjennomført med forhandlinger, og det ble mottatt seks tilbud. Leverandøren ble evaluert basert på pris, brukergrensesnitt og kvalitet, med vektlegging på henholdsvis 40%, 40% og 20%.

    Resultat8. mai 20253 000 000 kr
  2. Bergen Kommune

    Veiledende kunngjøring Løsning for TV og infoskjermer

    Bergen kommune har i dag en løsning for TV-signaler som er bygget opp på tradisjonell måte med en løsning pr. lokasjon. Løsningene er primært for beboere på sykehjem. Det er også behov for å få etablert en løsning for infoskjermer for hele Bergen kommune. Vi ønsker nå en sentralisert plattform der de ulike lokasjoner kan koble seg på og få TV-signaler distribuert ut via vårt IPVPN-nett. Innhold på infoskjermer må også komme fra samme løsning. Løsningen skal først benyttes på Sandsli Bo- og Aktivitetssenter men må kunne skalere opp. Bergen kommune ønsker at relevante leverandører sender et kort innspill på tjenester/utstyr som kan tilbys innen mandag 20.april. Vi vil deretter invitere til leverandørdialog med utvalgte leverandører.

    Planlegging8. apr. 2020
    7. apr. 2020(Utgått)
  3. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Trykkeritjenester, profileringsartikler, foliering og skilt

    Det ble vedtatt i mars 2019 at Oslo kommune skal få en ny helhetlig visuell identitet. Kommunen skal fremstå med én felles visuell identitet i alle digitale og trykte flater. Oslo kommune har utviklet ny visuell identitet og ny digital designmanual med tilhørende designverktøy. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Ny visuell identitet skal implementeres frem mot 2023. Oslo kommune har nå startet arbeidet med å inngå en samkjøpsavtale på trykkeritjenester, profileringsartikler, foliering og skilt balndt annet for å understøtte implementeringen av den nye visuelle identiteten.

    Planlegging13. sep. 2019
    12. sep. 2019(Utgått)
  4. Skedsmo Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Digitale informasjonsskjermer til Lillestrøm kommune

    Lillestrøm kommune etableres 1.1.2020 etter sammenslåing av kommunene Fet, Sørum og Skedsmo. Lillestrøm kommune planlegger å anskaffelse digitale informasjonsskjermer som skal benyttes internt i Lillestrøm kommune, til ekstern informasjon generelt og til informasjon for nærmere definerte brukergrupper (i skoler, barnehager, sykehjem mv.) Det er aktuelt å anskaffe skjermer både til utendørs og innendørs bruk.

    Planlegging12. apr. 2019
    11. apr. 2019(Utgått)
  5. Undervisningsbygg Oslo Kf

    Rammeavtale utvendig og innvendig skilting

    Undervisningsbygg skal inngå rammeavtale for skilting ved Undervisningsbyggs eiendommer. Rammeavtalen skal omfatte innendørs og utendørs skilting av våre bygg, byggeplasstavler, byggeplasseil, byggeplassflagg og øvrig skilting ved våre eiendommer. Rammeavtalen er områdemessig begrenset til oppdragsgivers eiendommer i Oslo kommune. Rammeavtalen vil ha en varighet på to år fra kontraktsinngåelse, med opsjon for oppdragsgiver på forlengelse i ett år + ett år på de opprinnelige avtalevilkår.

    Resultat15. feb. 2019
  6. Undervisningsbygg Oslo Kf

    Rammeavtale utvendig og innvendig skilting

    Undervisningsbygg skal inngå rammeavtale for skilting ved Undervisningsbyggs eiendommer. Rammeavtalen skal omfatte innendørs og utendørs skilting av våre bygg, byggeplasstavler, byggeplasseil, byggeplassflagg og øvrig skilting ved våre eiendommer. Rammeavtalen er områdemessig begrenset til oppdragsgivers eiendommer i Oslo kommune. Rammeavtalen vil ha en varighet på to år fra kontraktsinngåelse, med opsjon for oppdragsgiver på forlengelse i ett år + ett år på de opprinnelige avtalevilkår.

    Konkurranse29. okt. 2018
    30. nov. 2018(Utgått)
    8 000 000 kr
  7. Nedre Eiker Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Samarbeidsverktøy for pasientflyt

    Nedre Eiker deltar i prosjektet DigiPAS som har som hovedmål å: «forstå hvordan digitale verktøy og nye arbeidsprosesser kan forbedre og effektivisere kvalitets- og pasientsikkerhetsarbeid i kommunehelsetjenesten og gi ledelsen bedre beslutningsstøtte.» Prosjektets ambisjon er å: «Muliggjøre en helhetlig og systematisk oppfølging av pasienter i kommunale helse- og omsorgstjenester som gir økt kvalitet og bedre pasientsikkerhet samt effektiv ressursbruk.»

    Konkurranse25. okt. 2018
    23. nov. 2018(Utgått)
    4 000 000 kr
  8. Ruter AS

    18/03641 Rammeavtale informasjonskassetter

    Ruter AS, heretter kalt Oppdragsgiver, skal gjennom dette anbud inngå en rammeavtale på leveranse og montasje av informasjonsbærere for holdeplasser. Det er behov for oppgradering og utskifting av holdeplassinformasjon på en rekke av holdeplassene i Oslo og Akershus, samt behov for ny montasje på en del av holdeplassene. Kassettene må være tilpasset kollektivtrafikkens røffe miljø og være værbestandige og robuste og ha en solid standard innfestingsmekanisme til enkle stolper (Ø60 mm) eller på vegg i lehus/busskur.

    Konkurranse24. aug. 2018
    8. okt. 2018(Utgått)
  9. Bergen Kommune

    Veil.kunngjøring Informasjonsskjermer til Bergen kommune med flere

    Bergen kommune planlegger å inngå en rammeavtale for anskaffelse av informasjonsskjermer som skal benyttes internt i Bergen kommune, til ekstern informasjon generelt og til informasjon for nærmere definerte brukergrupper (i skoler, barnehager, sykehjem mv.) Før anskaffelsen utformes og kunngjøres, ønsker Bergen kommune en dialog med relevante markedsaktører og motta innspill på hvilke løsninger, produkter og tjenester som kan tilbys. Innspillene sendes oss via kommunikasjonsmodulen i Mercell KGV innen 24.august.  Bergen kommune vil deretter invitere til enkeltvis dialog med aktuelle leverandører. Disse dialogmøtene vil bli gjennomført i første halvdel av september.

    Planlegging11. aug. 2018
    10. aug. 2018(Utgått)
  10. Ruter AS

    Dialogkonferanse skilt

    Dialogkonferanse om Ruters skiltprodukter Ruter skal i løpet av 2017 inngå ny(e) kontrakt(er) om produksjon, leveranser og montasje av skiltprodukter. I denne kontrakten(e) planlegger Ruter å benytte en dynamisk innkjøpsordning. Hensikten med dialogkonferansen er: å sikre at potensielle tilbydere har god kjennskap til Ruters behov og krav; å få innspill til konkurransegrunnlagets struktur, innhold og leveransebeskrivelser; samt å informere om dynamisk innkjøpsordning som innkjøpsstrategi.

    Konkurranse23. feb. 2017
    22. mars 2017(Utgått)