Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Programvare - Data og analyse
Volda Kommune har inngått en avtale med Funn AS for levering av en løsning for informasjonsskjerm som skyteneste, inkludert nødvendig hardware for visningsskjerm, med en opsjon for digital-signage skjerm. Avtalen har en maksimal verdi på 300 000 kroner. Konkurransen ble gjennomført med forhandlinger, og det ble mottatt seks tilbud. Leverandøren ble evaluert basert på pris, brukergrensesnitt og kvalitet, med vektlegging på henholdsvis 40%, 40% og 20%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Avtalen gjeld kjøp av løysing for informasjonsskjerm levert som skyteneste, samt hardware som er nødvendig for å bruke løysinga tilknytt ein visningsskjerm. Anskaffinga inkluderer også digital- signage skjerm som opsjon.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga vert gjennomført som ei konkurranse med forhandling i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffingar (FOA) del I og del III.
Leverandør skal fylle ut SSA-LS Bilag 7, Vedlegg 1 "Prisskjema". Sjå konkurransegrunnlagets kapittel 5.
Beskrivelse
Leverandør skal levere ei skildring av tilboden løysing si brukarvennlegheit / brukargrensesnitt (maks fem A4- sider) og halde ein presentasjon på inntil 60 minutt. Sjå konkurransegrunnlagets kapittel 5.
Beskrivelse
Leverandør skal svare på krav 1B - 3B i SSA-LS Bilag 1, Vedlegg 1 "Kravspesifikasjon". Sjå konkurransegrunnlagets kapittel 5.