Anbudsoversikt for Totalentreprise Skjåkhallen

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Skjåk Kommune har et eksisterende idrettsanlegg med flerbrukshall og svømmehall, samt felles garderobebygg, oppført i 1978-1980 (Skjåkhallen). Anlegget ligger i kommunesentrum Bismo, i tilknytting til utendørs idrettsanlegg med fotballbaner og friidrettsbane, og har i tillegg Skjåk Barne- og ungdomsskule, samt Bismo Barnehage i umiddelbar nærleik. Anlegget har ikke gjennomgått større oppgraderinger eller endringer siden det ble oppført, annet enn løpende vedlikehold. På bakgrunn av dette skal anlegget nå gjennom en større oppgradering og utviding, fordelt på to byggetrinn. Første byggetrinn, som denne entreprisen skal omfatte, omfatter rehabilitering av eksisterende svømmehall, samt oppføring av tilbygg med nytt opplæringsbasseng. I tillegg skal eksisterende mellombygg med garderober rives, og nytt mellombygg med garderobeanlegg for både svømme- og idrettshall skal oppføres. Eksisterende kjeller skal bevares med lager og tekniske funksjoner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Totalentreprise Skjåkhallen
Varighet
18 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav 2: Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Krav 3: Leverandøren skal ha et system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Alternativ 1: Beskrivelse av virksomhetens miljøledelsessystem, herunder hvordan virksomheten gjennomfører, leder, måler og kontinuerlig begrenser sin miljøpåvirkning for å sikre tilfredsstillende miljøstandard i virksomheten. Alternativ 2: Dersom tilbyder er sertifisert etter ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner