Anbudsoversikt for Transporttjenester for innhenting av avfall
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Konkurransen gjelder kontrakt om levering av transporttjenester for innhenting av avfall i Renovestområdet (Fyresdal, Kviteseid, Seljord, Tokke og Vinje). Konkurransen omfatter: Gruppe 1: Innhenting med komprimatorbil av kildesortert avfall fra; beholdere (dunker) hos husstander,hyttereturpunkt (kun matavfall) Renovest sine næringkunder Alt avfall transporteres til, og veies ved Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg. Gruppe 2: Intern-/eksterntransport (krokkasser) Interntransport fra tre satelittmottak til Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg Eksterntransport av avfall fra hovedmottaket i Brunkeberg til eksterne anlegg for sluttbehandling. Sluttbehandlingsanleggene fremgår av vedlagt prisskjema
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Transporttjenester for innhenting av avfall
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.