Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Lunner Kommune har inngått en avtale med Tellu AS for levering av digitale trygghetsalarmer og tilhørende tjenester, inkludert digitalt alarmmottak og responssentertjenester, med en estimert årlig verdi på 800 000 kroner eks. mva. og en total kontraktsverdi på 3 200 000 kroner. Tjenestene skal implementeres i hjem, bofellesskap og omsorgsboliger, og må tilfredsstille Direktoratet e-helse sine anbefalinger om tekniske krav til trygghetsteknologi. Konkurransen ble vurdert ut fra kriterier som løsningsforslag, funksjonalitet, brukervennlighet, implementering, service og oppdragsspesifikk kompetanse, samt priser og kostnader. Fire leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Tellu AS
Andre tilbydere
  • Careium Norge AS
  • Hepro AS
  • Vakt Og Alarm AS
Kontraktsverdi
3 200 000 kr

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å erstatte dagens trygghetsalarmer med digitale trygghetsalarmer, herunder å legge til rette for etablering av digitale trygghetspakker i hjem, bofellesskap og omsorgsboliger. Videre er formålet med anskaffelsen å ta i bruk digitalt alarmmottak og responssentertjenester (bemannet helsefaglig mottak inklusiv dialog med bruker og filtrering av alarmer). Dey tilbudte produkt/tjeneste må tilfredsstille Direktoratet e-helse sine anbefalinger om tekniske krav til trygghetsteknologi. Se link: https://ehelse.no/publikasjoner/anbefalinger-om-tekniske-krav-til-trygghetsteknologi Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 800.000 pr år.,- eks.mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av digitale tjenester der anskaffelsens art medfører at oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Åpne anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.

    Kontakt navn
    Jacob Sebastian Scheid
    Kontakt telefon
    +4761324000
    Adresse
    Sandsvegen 1, 2740 ROA

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet

    Beskrivelse

    Implementering

    Beskrivelse

    Service og Oppdragsspesifikk kompetanse

    Beskrivelse

    Priser og kostnader

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner