Anbudsoversikt for TV-signaler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjons- og elektronikkutstyr
Karmøy kommune v/Helse- og omsorgsetaten, heretter kalt Oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om levering av TV-signaler til institusjoner, bofellesskap og omsorgsboliger. Karmøy kommune ser for seg 2 abonnementstyper: A. Er kollektive avtaler der Karmøy kommune er kontraktspartner. Dette gjelder i hovedsak institusjoner, bofellesskap og omsorgsboliger med baser. B. Er i hovedsak leiligheter der Karmøy kommune har rett til tildeling. Her kan leietaker bruke avtalens priser der infrastrukturen ligger til rette for dette. Avtalen inngås derimot direkte mellom leietaker og leverandør. Abonnementstype A er et absolutt krav.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- TV-signaler
- Tilleggskategorier (CPV)
- 32300000 Fjernsyns- og radiomottakere, og lyd- eller videoopptakere eller videoavspillere
- 32320000 Fjernsynsutstyr og AV-utstyr
- 32324310 Satelittantenner
- 32324600 DigitalTV-bokser
- 32532000 Parabolantenner
- 92200000 Radio- og fjernsynstjenester
- 92230000 Radio- og kabel TV-tjenester
- 92232000 Kabel TV-tjenester
- Estimert verdi
- 2 300 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Tilbyderen skal levere ferdig utfylt ESPD-skjema. Dokumentasjon som skal gis på forespørsel fra Oppdragsgiver: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Tilbyderen skal levere ferdig utfylt ESPD-skjema. Dokumentasjon som skal gis på forespørsel fra Oppdragsgiver: Foretakets 2 siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering.
Tilbyderen skal levere ferdig utfylt ESPD-skjema. Dokumentasjon som skal gis på forespørsel fra Oppdragsgiver: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.