Anbudsoversikt for Ultrafrysere (kiste) til foretak i Helse Vest

Brief

Laboratorie- og analyseutstyr

Sykehusinnkjøp HF trenger ultrafrysere (kiste) og tilhørende utstyr for lagring av biologisk materiale til en rammeavtale over 4 år, med et estimert behov for 20 frysere, og mulighet for inntil 50% økning i volum. Fryserne skal leveres til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Fonna HF, Helse Førde HF, Sjukehusapoteka Vest HF og Haraldsplass Diakonale Sykehus i Rogaland og Vestland. Det kreves en fullsortimentsavtale på tilbehør som hyller, skuffer, bakker og stativer, med prisene oppført i Bilag 1 Prisskjema. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ultrafrysere (kiste) til foretak i Helse Vest
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Postmottak Sykehusinnkjøp
Kontakt telefon
+47 78950700
Adresse
Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Anskaffelsens formål er å inngå en rammeavtale på kistefrysere ved lagring av biologisk materiale. Fryserne skal benyttes i forskjellige avdelinger ved Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Fonna HF, Helse Førde HF, Sjukehusapoteka Vest HF og Haraldsplass Diakonale Sykehus. I tillegg ønskes det tilbud på utstyrsavhengig tilbehør (innredning) til fryserne. Det er utfordrende å komme med et presist estimat på hvor mange ultrafrysere som planlegges kjøpt i løpet av avtalens periode. Estimert volum for rammeavtalen er estimert med bakgrunn i dagens innmeldte behov, samt statistikk fra kjøp på eksisterende rammeavtale.
Det estimeres at det totalt i løpet av periode på 4 år vil være behov for kjøp av 20 kistefrysere.
Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det legges til grunn at rammeavtalene skal være gyldige for inntil 50% økning i estimert volum. Tilbehør:
Det bes om fullsortimentsavtale på tilbehør.
Tilbyder skal tilby tilbehør til fryserne, som hyller, skuffer, bakker, stativer m.m. Pris for disse skal føres inn i Bilag 1 Prisskjema. Oppdragsgiver vil evaluere pris for de artiklene som er sammenliknbare mellom alle tilbydere. Det er lagt inn rader for artikler som er universale for alle tilbydere. Dersom det ikke er mulig å foreta en reell sammenlikning av artikler, vil aktuelle artikler ikke prisevalueres.
Se Bilag 2 (Kravspesifikasjon) og Bilag 1 (Prisskjema) for nærmere beskrivelse.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsens formål er å inngå en rammeavtale på kistefrysere ved lagring av biologisk materiale. Fryserne skal benyttes i forskjellige avdelinger ved Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Fonna HF, Helse Førde HF, Sjukehusapoteka Vest HF og Haraldsplass Diakonale Sykehus. I tillegg ønskes det tilbud på utstyrsavhengig tilbehør (innredning) til fryserne. Det er utfordrende å komme med et presist estimat på hvor mange ultrafrysere som planlegges kjøpt i løpet av avtalens periode. Estimert volum for rammeavtalen er estimert med bakgrunn i dagens innmeldte behov, samt statistikk fra kjøp på eksisterende rammeavtale.
Det estimeres at det totalt i løpet av periode på 4 år vil være behov for kjøp av 20 kistefrysere.
Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det legges til grunn at rammeavtalene skal være gyldige for inntil 50% økning i estimert volum. Tilbehør:
Det bes om fullsortimentsavtale på tilbehør.
Tilbyder skal tilby tilbehør til fryserne, som hyller, skuffer, bakker, stativer m.m. Pris for disse skal føres inn i Bilag 1 Prisskjema. Oppdragsgiver vil evaluere pris for de artiklene som er sammenliknbare mellom alle tilbydere. Det er lagt inn rader for artikler som er universale for alle tilbydere. Dersom det ikke er mulig å foreta en reell sammenlikning av artikler, vil aktuelle artikler ikke prisevalueres.
Se Bilag 2 (Kravspesifikasjon) og Bilag 1 (Prisskjema) for nærmere beskrivelse.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    14. mai 2025, 14:19

  2. Frist for spørsmål

    15 døgn

    6. juni 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    17. juni 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    17. juni 2025, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    17. des. 2025, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner