Anbudsoversikt for Veiledende kunngjøring - Anskaffelse av callsentertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Helfo har fått i oppdrag fra Helsedirektoratet om å opprette et nasjonalt telefonsenter for oppfølging av innreisende, for å forhindre importsmitte av Covid-19. Konkret vil arbeidet bestå i å veilede de innreisende slik at de forstår og kan gjennomføre karantene i tråd med regelverket. I tillegg vil leverandør få i oppgave å kontrollere etterlevelsen av bestemmelsene. Formålet med denne veiledende kunngjøringen er å varsle om den kommende anbudskonkurransen. Kontrakten vil gjelde en videreføring av et eksisterende oppdrag. Anskaffelsen er tidskritisk og det forventes derfor oppstart snarest mulig etter kontraktsinngåelse, som antas å foreligge i starten av mai.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Veiledende kunngjøring - Anskaffelse av callsentertjenester
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 51 200 000,00 kr
- Varighet
- 2 måneder