Anbudsoversikt for Veiledende kunngjøring - Anskaffelse av callsentertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Helfo har fått i oppdrag fra Helsedirektoratet om å opprette et nasjonalt telefonsenter for oppfølging av innreisende, for å forhindre importsmitte av Covid-19. Konkret vil arbeidet bestå i å veilede de innreisende slik at de forstår og kan gjennomføre karantene i tråd med regelverket. I tillegg vil leverandør få i oppgave å kontrollere etterlevelsen av bestemmelsene. Formålet med denne veiledende kunngjøringen er å varsle om den kommende anbudskonkurransen. Kontrakten vil gjelde en videreføring av et eksisterende oppdrag. Anskaffelsen er tidskritisk og det forventes derfor oppstart snarest mulig etter kontraktsinngåelse, som antas å foreligge i starten av mai.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Veiledende kunngjøring - Anskaffelse av callsentertjenester
Kategori (CPV)
Estimert verdi
51 200 000,00 kr
Varighet
2 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner