Larvik Kommune
25/14812 - ERP-løsning - Markedsdialog
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Ikomm AS planlegger anskaffelsen av løsninger til en systemportal og ønsker tilbakemeldinger fra leverandører på det vedlagte utkastet til konkurransegrunnlag. Leverandører inviteres til å delta i markedsdialogen for å gi innspill til anskaffelsen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDette er en veiledende kunngjøring der oppdragsgiver ønsker å varsle markedet om en kommende kunngjøring, samt ber om tilbakemeldinger på vedlagte utkast til konkurransegrunnlag. Se vedlagte invitasjon til markedsdialog og vedlagte utkast til konkurransegrunnlag.
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Statens Kartverk planlegger anskaffelsen av en samarbeidsplattform og inviterer leverandører til markedsdialog for å samle innsikt og innspill.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne og brukervennlig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende opsjoner, som skal bidra til økt effektivitet i innkjøpsarbeidet, redusere kompleksiteten, automatisere prosesser, forbedre etterlevelse av regelverk, og støtte digitalisering med fremtidig integrasjon av kunstig intelligens. Leverandører inviteres til å melde seg på markedsdialogen for å gi innspill til den fremtidige anskaffelsen.
Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.