Anbudsoversikt for Veiledende kunngjøring - Telefoni- og kontaktsenterløsninger
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjonstjenester
Arbeids- og velferdsdirektoratet (NAV) skal gjennomføre en anskaffelse som omfatter fire områder. De fire områdene, mobiltelefoni, fasttelefoni, kontaktsenterløsning og bemanningsplanleggingsverktøy, er satt sammen til én anskaffelse hvor det skal velges ut én leverandør. Det vil bli opprettet en tjenesteavtale for mobil- og fasttelefoni og en skybasert avtale for kontaktsenter-og bemanningsplanleggingsløsning. Anskaffelsen vil bli gjennomført som konkurranse med forhandlinger, og vi sender med dette ut en veiledende kunngjøring hvor konkurransegrunnlaget er lagt ut på høring. Hensikten med kunngjøringen er å få innspill og kommentarer på sentrale forhold ved anskaffelsen. Vi ber om tilbakemelding på kunngjøringen innen torsdag 13.juni 2019 kl. 12.00.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Veiledende kunngjøring - Telefoni- og kontaktsenterløsninger
- Kategori (CPV)