Anbudsoversikt for Visuell profil og strategiske og operative kommunikasjonstjenester for Kunstsilo
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arrangementstjenester
Sørlandets Kunstmuseum skal knytte til seg samarbeidspartner(e) for utvikling av visuell profil for Kunstsilo – og strategisk og operativ kommunikasjon i tilknytning til overgangen fra Sørlandets Kunstmuseum til Kunstsilo. I 2022 åpner Kunstsilo – som skal bli et spektakulært og levende kulturelt opplevelsessenter med appell både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Vi skal i tiden som kommer utvikle en framtidsrettet visuell profil som posisjonerer Kunstsilo, og vi skal skape kommunikasjon som bidrar til å realisere våre ambisiøse mål. Konkurransen er todelt: 1. Visuell profil for Kunstsilo, og 2. Strategiske og operative kommunikasjonstjenester. Det er åpent for å gi tilbud på en eller begge deler
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Visuell profil og strategiske og operative kommunikasjonstjenester for Kunstsilo
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder