Anbudsoversikt for Visuell profil og strategiske og operative kommunikasjonstjenester for Kunstsilo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arrangementstjenester

Sørlandets Kunstmuseum skal knytte til seg samarbeidspartner(e) for utvikling av visuell profil for Kunstsilo – og strategisk og operativ kommunikasjon i tilknytning til overgangen fra Sørlandets Kunstmuseum til Kunstsilo. I 2022 åpner Kunstsilo – som skal bli et spektakulært og levende kulturelt opplevelsessenter med appell både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Vi skal i tiden som kommer utvikle en framtidsrettet visuell profil som posisjonerer Kunstsilo, og vi skal skape kommunikasjon som bidrar til å realisere våre ambisiøse mål. Konkurransen er todelt: 1. Visuell profil for Kunstsilo, og 2. Strategiske og operative kommunikasjonstjenester. Det er åpent for å gi tilbud på en eller begge deler

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Visuell profil og strategiske og operative kommunikasjonstjenester for Kunstsilo
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

1. Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Leverandøren må kunne dokumentere en årlig omsetning siste to år på minimum to ganger oppgitte øvre kontraktsverdi pr kontraktsår. 2. Leverandøren skal være ajour med betaling av skatt og avgifter Dokumentasjonskrav: 1. Godkjente årsregnskap for siste to år. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge annen dokumentasjon som oppdragsgiver anser egnet. 2. Attest fra Skatteetaten. Attesten kan ikke være eldre en seks måneder, regner fra vedståelsesfristen.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha erfaring med tilsvarende og relevante oppdrag. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsene. Leverandøren skal tilby et team med svært gode språkferdigheter. Kommunikasjonen foregår på norsk (nasjonalt) og engelsk (internasjonalt). Teamet må derfor ha enkelte medarbeidere som behersker engelsk og norsk som arbeidsspråk skriftlig og muntlig. Beskrives i CV for tilbudte medarbeidere

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner