Søkeresultater for Norges Sjømatråd AS

  1. /
  2. Norges Sjømatråd AS

Viser 1-25 av 43 resultater

  1. Norges Sjømatråd AS

    Innsiktsundersøkelser B2C (forbruker og kampanjeevaluering)

    Norges Sjømatråd AS har inngått en avtale med Ipsos AS for levering av tjenester innen forbrukerinnsikt, tilfredshetsundersøkelser, og måling av effekten av reklamer og kampanjeaktiviteter (posttester B2C), med en opsjon på pretester ved behov. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,5 millioner kroner. Sjømatrådet er spesielt interessert i hvordan implementeringen av ny teknologi, som kunstig intelligens, kan forbedre kvaliteten på tjenestene. Det var to deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat5. des. 2024
  2. Norges Sjømatråd AS

    Anskaffelse av mediabyrå i Sverige

    Norges Sjømatråd trenger en partner som kan gi kostnadseffektive anbefalinger når det gjelder kampanjeplanlegging (timing, mediefase, miks, plassering og kanaler) og mediekjøp. Ved siden av tradisjonelle medier er det viktig at byrået har god oversikt over ulike medieplattformer og spesielt utmerker seg innenfor den digitale sfæren. Hovedansvaret er å utvikle en mediestrategi i tilknytning til PR-planer og markedsstrategier for Norges Sjømatråd sin avdeling i Sverige.

    NorgeKonkurranse5. okt. 2022
    3. nov. 2022(Utgått)
    1 300 000 kr
  3. Norges Sjømatråd AS

    Anskaffelse av PR Byrå i Spania

    Byråene vi jobber med må være i stand til å forstå de lokale forbrukerne, sammen med overvåking og dekoding av det spanske medielandskapet, interessenter og generelle diskusjoner i ulike kanaler (SNS, print etc) knyttet til sjømat, spesielt importert sjømat. Denne innsikten må kommuniseres til NSC på en effektiv måte og bør brukes aktivt når du foreslår relaterte aktiviteter som du leder fra idéoppfatning til utførelse og rapportering.

    NorgeResultat11. nov. 2021
  4. Norges Sjømatråd AS

    Anskaffelse av PR Byrå i Spania

    Byråene vi jobber med må være i stand til å forstå de lokale forbrukerne, sammen med overvåking og dekoding av det spanske medielandskapet, interessenter og generelle diskusjoner i ulike kanaler (SNS, print etc) knyttet til sjømat, spesielt importert sjømat. Denne innsikten må kommuniseres til NSC på en effektiv måte og bør brukes aktivt når du foreslår relaterte aktiviteter som du leder fra idéoppfatning til utførelse og rapportering.

    NorgeKonkurranse22. okt. 2021
    5. nov. 2021(Utgått)
  5. Norges Sjømatråd AS

    Invitasjon til markedsdialog knyttet til konkurranseutsettelse av dataintegrasjon- og visualiseringssystem

    Norges Sjømatråd AS planlegger anskaffelsen av et dataintegrasjonssystem (datavarehus) og visualiseringsverktøy, inkludert systemsupportavtale, og inviterer til markedsdialog for å innhente informasjon om hvordan markedet kan dekke disse behovene. Leverandører oppfordres til å gi innspill om server- og skyløsninger relatert til disse verktøyene.

    NorgePlanlegging29. mars 2021
    28. mars 2021(Utgått)
  6. Norges Sjømatråd AS

    Evaluering av avkastning på Norges sjømatråds investeringer

    Norges sjømatråd (NSC) er en markedsorganisasjon for norsk sjømat. Formålet til Norges sjømatråd er å øke verdien av norsk sjømat gjennom økt kunnskap og etterspørsel etter norsk sjømat i nye og etablerte markeder. Dette gjøres blant annet gjennom generisk markedsføring av norsk sjømat. I dette anbudet søker Norges sjømatråd personer, forskere og/eller aktører utenfor Norges sjømatråd som kan evaluere avkastningen på NSCs markedsføringsinvesteringer.

    NorgeResultat24. mars 2021
Norges Sjømatråd AS | Anbudssøk i Cobrief