Anbudsoversikt for Innsiktsundersøkelser B2C (forbruker og kampanjeevaluering)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norges Sjømatråd AS har inngått en avtale med Ipsos AS for levering av tjenester innen forbrukerinnsikt, tilfredshetsundersøkelser, og måling av effekten av reklamer og kampanjeaktiviteter (posttester B2C), med en opsjon på pretester ved behov. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,5 millioner kroner. Sjømatrådet er spesielt interessert i hvordan implementeringen av ny teknologi, som kunstig intelligens, kan forbedre kvaliteten på tjenestene. Det var to deltakere i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Ipsos AS
Andre tilbydere
  • Kantar Norge AS
Kontraktsverdi
6 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Innsiktsundersøkelser B2C (forbruker og kampanjeevaluering)
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner