Anbudsoversikt for Innsiktsundersøkelser B2C (forbruker og kampanjeevaluering)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norges Sjømatråd AS har inngått en avtale med Ipsos AS for levering av tjenester innen forbrukerinnsikt, tilfredshetsundersøkelser, og måling av effekten av reklamer og kampanjeaktiviteter (posttester B2C), med en opsjon på pretester ved behov. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,5 millioner kroner. Sjømatrådet er spesielt interessert i hvordan implementeringen av ny teknologi, som kunstig intelligens, kan forbedre kvaliteten på tjenestene. Det var to deltakere i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Ipsos AS
Andre tilbydere
  • Kantar Norge AS
Kontraktsverdi
6 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Innsiktsundersøkelser B2C (forbruker og kampanjeevaluering)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tom Meland
Kontakt telefon
+47 77 60 33 33
Kontakt e-post
tom.meland@seafood.no
Adresse
Stortorget 1, 9008 TROMSØ
Varighet
2 år
Beskrivelse
Sjømatrådet ønsker å inngå et samarbeid med en leverandør som skal dekke vårt behov innen to hovedområder: (1a) forbrukerinnsikt; (1b) tilfredshetsundersøkelse og (2) målingen av effekten av reklamer og kampanjeaktiviteter (posttester B2C), samt en opsjon på pretester ved behov. Sjømatrådet er også spesielt interessert i hvordan implementeringen av ny teknologi slik som KI kan øke kvaliteten på løsningen/tjenesten vi ønsker å inngå en avtale på.
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    26. sep. 2024, 11:33

  2. Vinner kåret

    21. nov. 2024, 00:00

  3. Kunngjøring av resultat

    5. des. 2024

Se aktive konkurranser som ligner