Søkeresultater for Trysil Kommune

  1. /
  2. Trysil Kommune

Viser 1-25 av 58 resultater

  1. Trysil Kommune

    TR-24-05 Etablering av ladestasjoner, NY konkurranse

    Trysil kommune trenger etablering av en lynladestasjon for elbiler i Ljørdalen, med en kontraktsvarighet som inkluderer drift og vedlikehold i minimum 10 år etter ferdigstillelse. Ladestasjonen skal ha en total ladeeffekt på minimum 240 kW, med to CCS ladeuttak, og støtte flere betalingsløsninger. Prosjektet inkluderer også etablering av en ny nettstasjon og nødvendig grunnarbeid. Det er en opsjon for en tilsvarende ladestasjon ved Matkroken Søre Osen, avhengig av finansiering. Leverandøren må dokumentere avtaler med underleverandører for drift og vedlikehold hvis de ikke selv står for dette. Trysil kommune vil eie anlegget og være ansvarlig for forsikring og vedlikehold av adkomst.

    NorgeKonkurranse30. des. 2024
    6. feb. 2025(Utgått)
  2. Trysil Kommune

    SO-23-02 Helseteknologi - prekvalifisering

    Trysil Kommune, sammen med kommunene Engerdal, Trysil, Stor-Elvdal, Åmot, Elverum og Våler, søker en leverandør for kjøp og drift av en plattform for helseteknologi over en periode på 5 år, med en estimert årlig verdi på 4-6 millioner kroner. Anskaffelsen inkluderer en felles plattform og digitalt utstyr, som trygghetsskapende teknologi, mestringsteknologi, og pasientvarslingsanlegg, for å støtte et helhetlig tjenestetilbud innen e-helse. Leverandøren må kunne tilby en fleksibel og fremtidsrettet løsning, gjerne i samarbeid med underleverandører, og bidra til effektiv ressursbruk og økt selvstendighet for tjenestemottakere. Det kreves at leverandøren har erfaring fra minst 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene.

    NorgeKonkurranse20. nov. 2024
    6. jan. 2025(Utgått)
  3. Trysil Kommune

    SO-23-05 Fagsystem PPT

    Trysil kommune, som er vertskommune for PP-tjenesten i Trysil og Engerdal,  har til hensikt å inngå kontrakt om leie av disposisjonsrett for fagsystem til Pedagogisk-psykologisk tjeneste (PPT). Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for en slik løsning, og være et viktig arbeidsverktøy for å sikre en god og sikker saksbehandling av PPT-saker. Løsningen vil være det primære arbeidsverktøyet for PP-tjenesten, så det er svært viktig for oppdragsgiver at løsningen er brukervennlig, inneholder nødvendig funksjonalitet og inneholder tilstrekkelig med integrasjonsmuligheter for å bedre arbeidsflyten. Det er et vesentlig moment for anskaffelsen at programvaren skal gjøre saksbehandlingen enklere og mer effektiv. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til at kontraktens formål blir ivaretatt.

    NorgeKonkurranse24. apr. 2023
    24. mai 2023(Utgått)