Politiets Fellestjenester
Trykksaker
Politiets Fellestjenester planlegger anskaffelsen av trykksaker og relaterte produkter. Leverandører oppfordres til å gi tilbakemeldinger på prisskjemaet, som er vedlagt kunngjøringen.
Viser 1-25 av 52 resultater
Politiets Fellestjenester planlegger anskaffelsen av trykksaker og relaterte produkter. Leverandører oppfordres til å gi tilbakemeldinger på prisskjemaet, som er vedlagt kunngjøringen.
Lørenskog Kommune planlegger anskaffelsen av trykkeri- og grafiske tjenester og ønsker innspill fra leverandørmarkedet for å avdekke mulighetene i markedet. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å laste ned dokumenter fra Tendsign under fanen "grunnlag" og bruke sin leverandørprofil.
Tromsø Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontor- og skolerekvisita i Troms og Finnmark. Avtalen har en maksimal totalverdi på 19,8 millioner kroner, med en endelig kontraktsverdi på 1,98 millioner kroner. Tildelingskriteriene var basert på pris (70 poeng) og miljømerkede produkter (30 poeng). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.
Innlandet Fylkeskommune trenger levering av trykksaker og trykkeritjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter klargjøring av filer til trykk og mindre, ikke-kreativt grafisk arbeid, inkludert produkter som adgangskort, bannere, brosjyrer, plakater og mer, som skal leveres i Innlandet. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste tre årene, og kan dokumentere et godt kvalitetssikringssystem, fortrinnsvis med ISO 9001-sertifisering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.
Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.
Randaberg Kommune har inngått en rammeavtale med Datatrykk AS for levering av kopieringstjenester, inkludert print, plotting, kopiering, bretting, innbinding, budtjenester, skilt, folie, trykking av kart, reguleringsplaner, plakater, bygge- og anleggstegninger i storformat, brosjyrer, informasjonsmateriell, konferansemapper og hefter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 6,48 millioner kroner. Leverandøren måtte dokumentere hvordan de vil begrense klima- og miljøbelastningen, samt beskrive sitt serviceapparat, webløsning, og rutiner for kvalitetssikring og leveringstid. Tre leverandører deltok i konkurransen.
Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.
Kristiansund Kommune trenger kompetanse innen leveranse av forbruksmateriell i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 80 millioner NOK. Leveransen inkluderer renholdsprodukter, papir- og plastprodukter, engangsprodukter, kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, og opsjon på rengjøringsmaskiner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha minimum kredittrating A og et kvalitetssystem tilpasset leveransen.
Skatteetaten trenger profileringsartikler for å levere artikler og produkter til arrangementer over 2 år. Dette inkluderer «giveaways», messeutstyr, bekledning (ikke arbeidstøy) og gaveartikler både internt og eksternt for å profilere Skatteetaten som en attraktiv arbeidsgiver og vise mulighetene i etaten.
Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.
Ofa Iks trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for å levere til kommunale og fylkeskommunale enheter over 4 år til en verdi av 130 000 000 NOK. Rammeavtalen skal dekke behovet for kontorrekvisita og fritt skolemateriell med tilhørende leveranse.
Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.
Sortland kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell i Nordland over 24 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK. Rammeavtalen omfatter blant annet arbeidsbøker, skrivebøker, viskelær, blyanter, tavleutstyr som kritt og svamper, samt kontor- og datarekvisita som penner, permer, konvolutter og markeringstusjer.
Trondheim Kommune trenger kompetanse på utslippsfri transport for å levere varer og tjenester i Trøndelag. De ønsker å diskutere løsninger for miljøvennlig transport, inkludert til bygg- og anleggsarbeid, med aktører som har dette som en vesentlig del av sin virksomhet.
Ringsaker kommune trenger leverandører av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir for å levere disse varene over 24 måneder til en verdi av 23 700 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god økonomisk kapasitet og være registrert i et foretaksregister, samt ha erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er pris: 100%.
Sør-Aurdal Kommune har inngått avtale med Lyreco Norge AS for kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell til å levere disse produktene. Anbudets vekting var 30% for produktkvalitet, 10% for miljøegenskaper, 15% for leverandørservice, 15% for bestillings-/leveringsløsning og 30% for pris.
Sør-Aurdal Kommune trenger en leverandør for å levere kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell over 24 måneder. Et viktig formelt krav er at tekniske og faglige egenskaper må oppfylles i henhold til konkurransegrunnlaget.
Sykehusinnkjøp HF vil på vegne av helseforetakene i Norge gjennomføre en konkurranse på trykkeritjenester. Konkurransen er delt opp i 8 delkontrakter: 1) Trykksaker Helse Sør-Øst 2) Trykksaker Helse Vest 3) Trykksaker Helse Midt-Norge 4) Trykksaker Helse Nord 5) Etiketter Helse Sør-Øst 6) Etiketter Helse Vest 7) Etiketter Helse Midt-Norge 8) Etiketter Helse Nord Delkontraktene på trykksaker innebærer leveranse av blant annet:- Konvolutte - Visittkort - Skjemaer - Diverse omslagsmapper med trykk - Rapporter - Magasiner/Brosjyremateriell - Diverse enkle trykksaker - Grafiske tjenester Delkontraktene på etiketter innebærer leveranse av blant annet: - Etiketter med og uten trykk - Medisinske etiketter - Patologiske etiketter - Etiketter til merking av blodkomponenter - Etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater - Etikker til bruk i laboratorium Tilbud kan gis for en, flere eller alle delkontraktene.
INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
Rammeavtale for Kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter. Estimert samlet kjøp over 4 (2+1+1) år anslås til ca. 9 000 000 kroner for oppdragsgiver (ikke medregnet Karlsøy kommune). Opsjoner er medregnet i dette estimatet. Tromsø kommune: Estimert voulum: ca. 9 000 000 kroner Maksimalt volum: 10 000 000 kroner Karlsøy kommune: Estimert volum - 1 600 000 kroner Maksimalt volum - 1 800 000 kroner
USN skal inngå en rammeavtale på trykkeriprodukter for å dekke sine behov innen papir og markedsføringsmateriell med logo.
VLFK skal anskaffe rammeavtale for kontorrekvisita og reinhaldsprodukt. Reinhaldsrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Reingjeringsmiddel • Reingjeringsutstyr, reingjeringsvogner • Tørkepapir og toalettpapir • Avfallshandtering, ulike produkt • Hygieneprodukt • Emballasje Kontorrekvisita omfattar primært varer innan fylgjande hovudvaregrupper: • Skrivereiskapar • Bøker og blokker • Kopipapir, kartong, konvoluttar • Permar med tilbehøyr, mapper • Smårekvisita, inkl. batteri, lim, tape, kalkulatorar
INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.
Viser 1-25 av 52 treff