Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndteringsutstyr

Kristiansund Kommune trenger kompetanse innen leveranse av forbruksmateriell i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 80 millioner NOK. Leveransen inkluderer renholdsprodukter, papir- og plastprodukter, engangsprodukter, kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, og opsjon på rengjøringsmaskiner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha minimum kredittrating A og et kvalitetssystem tilpasset leveransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Nordmøre interkommunale innkjøpssamarbeid (NII) skal inngå rammeavtale om kjøp av forbruksmateriell. Avtalen er på 1 år med muligheter til å forlenge med totalt 4 år.Hovedtrekkene i prosedyrenNordmøre interkommunale innkjøpssamarbeid (NII) skal inngå rammeavtale om kjøp av forbruksmateriell, herunder:RenholdsprodukterPapir- og plast produkterEngangsprodukterKontorrekvisitaSkolemateriellKopipapirDet vil også bli spurt om opsjon på kjøp av rengjøringsmaskiner. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for forbruksmateriell og skal sikre kommunene tilgang til slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden. NII består av kommunene Aure, Averøy, Hustadvika, Gjemnes, Kristiansund, Rindal, Smøla, Sunndal, Surnadal og Tingvoll.

    Kontakt navn
    Zainabu Minani
    Kontakt telefon
    +47 71574388
    Adresse
    Kaibakken 2, 6509 KRISTIANSUND N

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha minimum samlet kredittratingskarakter A (kredittverdig).

    Leverandøren skal ha et kvalitetssystem tilpasset leveransen.

    Leverandøren skal ha et miljøstyringssystem tilpasset leveransen.

    Leverandør skal leveres inn skatteattest og MVA attest som ikke er eldre enn 6 mnd.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag, de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner