Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34924000 Informasjonstavler med variabel/oppdatert informasjon

Viser 1-17 av 17 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Administrasjon av kjørebok, drivstoffkort og bombrikke, 2025

    Ålesund Kommune trenger en helhetlig administrativ løsning for kjøretøypark, inkludert elektronisk kjørebok, drivstoffkort og bombrikkeadministrasjon, for en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 72 millioner kroner. Løsningen skal gi full oversikt over kjøretøybruken og tilhørende kostnader, forenkle rapportering og redusere administrativt arbeid. Tildelingskriteriet er pris, som vektes 100%. Leverandører må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatt og avgifter gjennom attesten "Opplysninger om skatt og avgift" (RF-1507).

    NorgeKonkurranse6. mai 2025
    9. juni 2025(15 dager)
    72 000 000 kr
  2. Statens Vegvesen

    Friteksttavler

    Formålet med anskaffelsen er å skaffe informasjonstavler til trafikkinformasjon langs vei. Det skal leveres opplysningstavler, inklusive tilkobling, konfigurering, idriftsettelse og testing av LED RGB fullmatrise programmerbare opplysningstavler som kan vise alle farger. Det skal av tilbyder i tillegg leveres fundamenter, plattformer og gittermaster. Tilbyder skal prosjektere, montere fundament, mast og tavler. Dette kan innebære noe graving.

    NorgeKonkurranse6. juni 2023
    3. juli 2023(Utgått)
  3. Troms Og Finnmark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Rammeavtale - montering og service på iPoints (elektronisk ruteinformasjon)

    Troms og Finnmark fylkeskommune drifter kollektivtilbudet i Finnmark under varemerket Snelandia. Dette inkluderer rutedrift med buss, hurtigbåt, ferje og bestillingstransport - Fleks. I Finnmark finnes ca. 1 200 stoppesteder, og alle skal inneholde ruteinformasjon. Tradisjonelt består dette av plakatoppslag som skiftes ut årlig av de ulike operatørene, etter avtale med fylkeskommunen. For å ivareta og sikre oppdatert informasjon på en bedre måte, ble elektroniske rutemonitorer (PAT - iPoints) faset inn fra 2014. Disse er utstasjonert på trafikale knutepunkt, og større stoppesteder. Utbyggingen av disse fortsetter fortløpende. Oppdraget består i utstasjonering/montering av disse, samt vedlikeholdsmessig oppfølging.

    NorgeKonkurranse4. jan. 2023
    23. jan. 2023(Utgått)
  4. Øvre Eiker Kommune

    (2021/6209)Trafikkskilt og andre trafikkregulerende produkter, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av trafikkskilt og andre trafikkregulerende produkter, herunder trafikkskilt, gatenavnskilt, arbeidsvarsling, oppsettingsutstyr, avsperringsmateriell, trafikkinnretning og trafikksikring m.m. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har kunden handlet for NOK 1.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet kundens behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 1.500.000,- til NOK 2.000.000,- kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 10.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat9. feb. 2022
  5. Øvre Eiker Kommune

    (2021/6209)Trafikkskilt og andre trafikkregulerende produkter, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av trafikkskilt og andre trafikkregulerende produkter, herunder trafikkskilt, gatenavnskilt, arbeidsvarsling, oppsettingsutstyr, avsperringsmateriell, trafikkinnretning og trafikksikring m.m. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har kunden handlet for NOK 1.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet kundens behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 1.500.000,- til NOK 2.000.000,- kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 10.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse10. des. 2021
    17. jan. 2022(Utgått)
  6. Frogn Kommune

    Veiutstyr, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for kjøp av veiutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har kommunene årlig handlet veiutstyr for; - Frogn: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Nesodden: 300.000-500.000, maksimalt 800.000- Vestby: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Ås: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000 Anslått samlet årlig volum: 2.700.000 - 3.500.000 eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Samlet maksimalverdi for avtalene inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 21.200.000 eks. mva. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat24. nov. 2021
  7. Frogn Kommune

    Veiutstyr, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for kjøp av veiutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har kommunene årlig handlet veiutstyr for; - Frogn: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Nesodden: 300.000-500.000, maksimalt 800.000- Vestby: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Ås: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000 Anslått samlet årlig volum: 2.700.000 - 3.500.000 eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Samlet maksimalverdi for avtalene inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 21.200.000 eks. mva. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse21. sep. 2021
    25. okt. 2021(Utgått)
  8. Bane Nor Sf

    Digitale reklamebærere

    Digitale reklamebærere for formidling av utendørs- og innendørsreklame. Reklamen kommuniseres fra ulike installasjoner, typisk montert på plattform, på vegg, opphengt utendørs eller under tak. Anskaffelsen omfatter installasjoner for digital formidling av reklame gjennom en sentralisert fjerndriftsløsning. Generell orientering om leveransen Bane NOR SF inviterer til deltakelse i kvalifisering til konkurranse om levering av Digitale reklamebærere Digitale reklamebærere for formidling av utendørs- og innendørsreklame. Reklamen kommuniseres fra ulike installasjoner, typisk montert på plattform, på vegg, opphengt utendørs eller under tak. Anskaffelsen omfatter installasjoner for digital formidling av reklame gjennom en sentralisert fjerndriftsløsning. For nærmere beskrivelse av leveransen vises det til vedleggene.

    NorgeKonkurranse4. juni 2021
    6. juli 2021(Utgått)
  9. Ruter AS

    Dialogkonferanse skilt

    Dialogkonferanse om Ruters skiltprodukter Ruter skal i løpet av 2017 inngå ny(e) kontrakt(er) om produksjon, leveranser og montasje av skiltprodukter. I denne kontrakten(e) planlegger Ruter å benytte en dynamisk innkjøpsordning. Hensikten med dialogkonferansen er: å sikre at potensielle tilbydere har god kjennskap til Ruters behov og krav; å få innspill til konkurransegrunnlagets struktur, innhold og leveransebeskrivelser; samt å informere om dynamisk innkjøpsordning som innkjøpsstrategi.

    NorgeKonkurranse23. feb. 2017
    22. mars 2017(Utgått)