Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72245000 Analyse og programmering av kontraktsystem

Viser 1-16 av 16 resultater

  1. Ofa Iks

    Prekvalifisering og konkurransegrunnlag for anskaffelse av KGV og KAV med tilhørende tjenester

    Ofa Iks trenger et moderne og velfungerende system for KGV (Konkurransegjennomføringsverktøy) og KAV (Kontraktsadministrasjonsverktøy) med tilhørende tjenester, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Systemet skal bidra til å forenkle og effektivisere innkjøpsfunksjonen for OFA, deres eiere og deltakende virksomheter, med vekt på enkelhet, tilpasningsmuligheter, videreutvikling og integrasjonsmuligheter med andre fagsystemer. Tildelingskriteriene er pris (30%), KGV (30%), KAV (20%) og prioritering av kunde (20%). For KGV og KAV skal det leveres demobruker og en kortfattet beskrivelse av systemet, mens for prioritering av kunde skal det leveres selskapets SLA med eventuelle overoppfylte tilbud.

    Konkurranse26. nov. 2025
    5. jan. 2026(28 dager)
    50 000 000 kr
  2. Lillestrøm Kommune

    Markedsdialog: Presentasjon av løsninger innenfor KGV, KAV, innkjøpsanalyse og klimarapportering

    Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.

    Planlegging15. okt. 2025
    15. feb. 2026(69 dager)
  3. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    Request for information (RFI) - Traffic management system for city of Oslo Urban Environment Agency (Bymiljøetaten)

    Oslo Kommune Bymiljøetaten planlegger anskaffelsen av et nytt trafikkovervåkings- og styringssystem, inkludert trafikklysanlegg, og ønsker å undersøke og evaluere tilgjengelige løsninger på markedet. Leverandører inviteres til å svare på denne forespørselen om informasjon (RFI) for å gi innspill til anskaffelsen.

    Planlegging6. okt. 2025
    6. feb. 2026(60 dager)
    0 kr
  4. Bergen Kommune

    Kvalifikasjonsfase IK-EØS 051-2025 Konkurransegjennomførings- og kontraktsadministrasjonsverktøy

    Bergen Kommune trenger konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy levert som en tjeneste over internett, med en avtale som har en varighet på 3 år og kan forlenges automatisk opptil en maksimal varighet på 10 år. Tjenesten skal omfatte etablering, opplæring, konfigurering, konvertering, tilpasning, integrasjoner, drift/forvaltning og brukerstøtte. Prosjektet vil bli gjennomført i Vestland, og omfatter også Bergen kommunes samarbeidsparter som oppdragsgivere, inkludert flere kommuner og institusjoner. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet (60%) og pris (40%). Leverandører må dokumentere registrering i et relevant foretaksregister, og oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil.

    Konkurranse17. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
  5. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtaler for konsulenttjenester for teknisk utvikling IKT og konsulentmeglertjenester for IKT-utvikling

    Barne-, Ungdoms- og Familiedirektoratet har inngått rammeavtaler med Experis AS og emagine AS for levering av henholdsvis IKT-konsulenter og konsulentmeglertjenester for IKT-utvikling. Avtalene skal støtte Bufdir i deres teknologiske utviklingsprosjekter, inkludert utvikling, tilpasning og forvaltning av fagsystemer og nettløsninger, samt integrasjon med standardsystemer og datautvekslingsøkosystemer. Avtalene har en varighet på 2+1+1 år og en samlet estimert verdi på 300 millioner kroner over 4 år, hvor 60 % av verdien er tiltenkt IKT-konsulenter og 40 % til konsulentmeglertjenester. Leveransene vil skje i Oslo, og det var krav om at leverandører for konsulentmeglertjenester måtte være offentlig godkjent av Arbeidstilsynet som bemanningsforetak. Det ble mottatt 10 tilbud i konkurransen.

    Resultat18. feb. 2025300 000 000 kr
  6. Trøndelag Fylkeskommune

    Markedsundersøkelse - prosjektstyringsverktøy (RFI)

    Formålet med markedsundersøkelsen Trøndelag fylkeskommune ønsker å kartlegge potensielle tilbydere av og løsninger for prosjektstyringsverktøy. Informasjonen vil benyttes i forbindelse med planlegging av fremtidige anskaffelsesprosesser. *Med prosjektstyringsverktøy menes her et system som kan håndtere følgende: - Prosjektbudsjettering - som gir oss oversikt på rammekostnaden og disponeringen av budsjettet. WBS og disposisjonsnummer er ønskelig i denne sammenheng. - Økonomisk kontraktshåndtering - som skal gi oss oversikt på inngåtte økonomiske forpliktelser som kontrakter og endringskrav.  - Avsetninger som inngår i prosjektstyringen for å håndtere usikkerhet eller andre forventede kostnader som ikke utløses av kontrakt.  - Kostnadsprognose som gir oss kontroll på sluttkostnad og økonomisk forutsigbarhet i prosjektet.  Listen er ikke uttømmende.

    Planlegging15. nov. 2018
    14. nov. 2018(Utgått)
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av rammeavtale for formidling av konsulenttjenester innen IKT

    Avdelingen for virksomhetsstyring og anskaffelser (VA) gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av avdelingen for digitale tjenester ("DT"). DT drifter sentrale IKT-systemer for 11 departementer og DSS som er på felles IKT-plattform, i tillegg til lokale systemer internt i DSS. IKT-systemene omfatter blant annet nettverk, telefoni, databaser og applikasjoner. DT skal inngå en rammeavtale med én leverandør om formidling av konsulenttjenester innenfor følgende IKT-fagområder: • Tjenesteutvikling, videreutvikling og forvaltning • Tekniske-, funksjonelle- og strategiske rådgivningstjenester • IKT-drift og infrastruktur • Prosjekt-, endrings-, test- og innføringsledelse • IKT-Sikkerhet Formålet med anskaffelsen er å etablere én rammeavtale som dekker DSS og departementsfellesskapets behov for konsulenttjenester innenfor de angitte IKT-fagområdene.

    Resultat9. okt. 2018
  8. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av rammeavtale for formidling av konsulenttjenester innen IKT

    Avdelingen for virksomhetsstyring og anskaffelser (VA) gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av avdelingen for digitale tjenester ("DT"). DT drifter sentrale IKT-systemer for 11 departementer og DSS som er på felles IKT-plattform, i tillegg til lokale systemer internt i DSS. IKT-systemene omfatter blant annet nettverk, telefoni, databaser og applikasjoner. DT skal inngå en rammeavtale med én leverandør om formidling av konsulenttjenester innenfor følgende IKT-fagområder: • Tjenesteutvikling, videreutvikling og forvaltning • Tekniske-, funksjonelle- og strategiske rådgivningstjenester • IKT-drift og infrastruktur • Prosjekt-, endrings-, test- og innføringsledelse • IKT-Sikkerhet Formålet med anskaffelsen er å etablere én rammeavtale som dekker DSS og departementsfellesskapets behov for konsulenttjenester innenfor de angitte IKT-fagområdene.

    Konkurranse2. mai 2018
    4. juni 2018(Utgått)
    240 000 000 kr
  9. Hordaland Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Hordaland fylkeskommune - Invitasjon dialogmøter KGV/KSV

    Denne veiledende kunngjøringen er en invitasjon til dialogmøter hvor Hordaland fylkeskommune åpner for dialog med leverandørmarkedet om den fremtidige anskaffelsen av nytt Konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende Kontraktstyringsverktøy (KSV). Dialogmøter vil være del av forberedelsen til inngåelsen av kontrakt med en leverandør etter konkurranse med forhandlinger. Dialogmøtene vil gjennomføres som enkeltmøter med en og en leverandør. Formålet med disse en-til-en møtene er å få relevante innspill fra leverandørene i markedet, slik at man sikrer så god kravspesifikasjon som mulig, basert på muligheter og oppdragsgivers behov.

    Planlegging5. apr. 2017
    4. apr. 2017(Utgått)