Anbudsoversikt for 112222-1 Rammeavtale grunnarbeid og entreprenørytelser - Gjøvik kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Formålet med denne anskaffelsen er å få dekket kommunens løpende behov for mindre entrepriser på en hensiktsmessig måte av ytelser innenfor kategorien grunnarbeid og entreprenørytelser ved direkteavrop eller minikonkurranse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
112222-1 Rammeavtale grunnarbeid og entreprenørytelser - Gjøvik kommune
Kvalifikasjonskrav 1

1. Krav til at entreprenør er registrert i startbank - følgende krav vil bli undersøkt for kvalifisering: a. Attest for registrering i det register som er bestemt ved lovgivningen i det land hvor tjenesteyteren er etablert, (for eksempel Foretaksregisteret for virksomhet registrert i Norge). Dokumentasjonstype: Firmaattest eller startbank b. Skatteattest, det vil si attest for betalt skatt / arbeidsgiveravgift der leverandør har sitt hovedkontor. Attesten skal ikke være eldre enn seks (6) måneder. Dokumenteres med skatteattest eller startbank c. Attest fra skattefogden for betalt merverdiavgift i vedkommende fylke eller via startbank. 2. Leverandør skal dokumentere erfaring gjennom referanseliste over de mest relevante oppdragene innen denne typen leveranser de tre (3) siste årene. Referanselisten skal inneholde slikt som kundenavn, kontaktperson hos kunden, tidspunkt for leveranse, telefonnummer, oppdragets art og verdi. Leverandør må påregne at kommunen tar kontakt med referansen(e). Erfaringen skal også vise at leverandøren har tilstrekkelig kapasitet og kompetanse. Det kan også alternativt dokumenteres ved å henvise til egen webside. 3. Dokumentert lærlingordning. Oppdragsgiver sjekker i startbank, alternativt kan det vedlegges dokumentasjon på lærlingordning. 4. Sentral godkjenning a. UTF Vann og avløp tkl. 3 b. UTF veg og grunnarbeid tkl. 2 5. Responstid for hasteoppdrag - Oppmøte innen 2 timer fra varsel om utrykking. a. Vil bli beregnet ut fra tilbyders adresse for nærmeste avdeling/kontor til kommunegrense 6. Miljøstyringssystem og kvalitetssyringssystem a. ISO sertifisert miljøstyringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets miljøstyringssystem b. ISO sertifisert kvalitetssikrings-/styringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets kvalitetssikrings-/styringssystem
Kvalifikasjonskrav 2

1. Krav til at entreprenør er registrert i startbank - følgende krav vil bli undersøkt for kvalifisering: a. Attest for registrering i det register som er bestemt ved lovgivningen i det land hvor tjenesteyteren er etablert, (for eksempel Foretaksregisteret for virksomhet registrert i Norge). Dokumentasjonstype: Firmaattest eller startbank b. Skatteattest, det vil si attest for betalt skatt / arbeidsgiveravgift der leverandør har sitt hovedkontor. Attesten skal ikke være eldre enn seks (6) måneder. Dokumenteres med skatteattest eller startbank c. Attest fra skattefogden for betalt merverdiavgift i vedkommende fylke eller via startbank. 2. Leverandør skal dokumentere erfaring gjennom referanseliste over de mest relevante oppdragene innen denne typen leveranser de tre (3) siste årene. Referanselisten skal inneholde slikt som kundenavn, kontaktperson hos kunden, tidspunkt for leveranse, telefonnummer, oppdragets art og verdi. Leverandør må påregne at kommunen tar kontakt med referansen(e). Erfaringen skal også vise at leverandøren har tilstrekkelig kapasitet og kompetanse. Det kan også alternativt dokumenteres ved å henvise til egen webside. 3. Dokumentert lærlingordning. Oppdragsgiver sjekker i startbank, alternativt kan det vedlegges dokumentasjon på lærlingordning. 4. Sentral godkjenning a. UTF Vann og avløp tkl. 3 b. UTF veg og grunnarbeid tkl. 2 5. Responstid for hasteoppdrag - Oppmøte innen 2 timer fra varsel om utrykking. a. Vil bli beregnet ut fra tilbyders adresse for nærmeste avdeling/kontor til kommunegrense 6. Miljøstyringssystem og kvalitetssyringssystem a. ISO sertifisert miljøstyringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets miljøstyringssystem b. ISO sertifisert kvalitetssikrings-/styringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets kvalitetssikrings-/styringssystem
Kvalifikasjonskrav 3

1. Krav til at entreprenør er registrert i startbank - følgende krav vil bli undersøkt for kvalifisering: a. Attest for registrering i det register som er bestemt ved lovgivningen i det land hvor tjenesteyteren er etablert, (for eksempel Foretaksregisteret for virksomhet registrert i Norge). Dokumentasjonstype: Firmaattest eller startbank b. Skatteattest, det vil si attest for betalt skatt / arbeidsgiveravgift der leverandør har sitt hovedkontor. Attesten skal ikke være eldre enn seks (6) måneder. Dokumenteres med skatteattest eller startbank c. Attest fra skattefogden for betalt merverdiavgift i vedkommende fylke eller via startbank. 2. Leverandør skal dokumentere erfaring gjennom referanseliste over de mest relevante oppdragene innen denne typen leveranser de tre (3) siste årene. Referanselisten skal inneholde slikt som kundenavn, kontaktperson hos kunden, tidspunkt for leveranse, telefonnummer, oppdragets art og verdi. Leverandør må påregne at kommunen tar kontakt med referansen(e). Erfaringen skal også vise at leverandøren har tilstrekkelig kapasitet og kompetanse. Det kan også alternativt dokumenteres ved å henvise til egen webside. 3. Dokumentert lærlingordning. Oppdragsgiver sjekker i startbank, alternativt kan det vedlegges dokumentasjon på lærlingordning. 4. Sentral godkjenning a. UTF Vann og avløp tkl. 3 b. UTF veg og grunnarbeid tkl. 2 5. Responstid for hasteoppdrag - Oppmøte innen 2 timer fra varsel om utrykking. a. Vil bli beregnet ut fra tilbyders adresse for nærmeste avdeling/kontor til kommunegrense 6. Miljøstyringssystem og kvalitetssyringssystem a. ISO sertifisert miljøstyringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets miljøstyringssystem b. ISO sertifisert kvalitetssikrings-/styringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets kvalitetssikrings-/styringssystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner