Anbudsoversikt for 2019016262 - Forbruksmateriell

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Formålet med Rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behovfor forbruksmateriell på en kvalitetsmessig god og kostnadseffektiv måte.Oppdragsgiver har løpende behov for forbruksmateriell. Det omfatter bådeforventet samt plutselig behov for forbruksmateriell, samtidig som det settesfokus på nøkternhet og kontroll over forbruket. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal ogstrategisk samarbeidspartner med god kunnskap og erfaring som kontinuerligevner å jobbe som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalensformål. Sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusertmiljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring avforbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid samt oppfølging avrammeavtalens sentrale fokusområder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
2019016262 - Forbruksmateriell
Estimert verdi
290 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, herunder tilfredsstillende resultatgrad, likviditetsgrad og egenkapitalandel.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser, tilstrekkelig gjennomføringsevne, et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem. Se ESPD-skjema for mer informasjon om tekniske og faglige kvalifikasjonskrav.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner