Anbudsoversikt for 2019016262 - Forbruksmateriell
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Formålet med Rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behovfor forbruksmateriell på en kvalitetsmessig god og kostnadseffektiv måte.Oppdragsgiver har løpende behov for forbruksmateriell. Det omfatter bådeforventet samt plutselig behov for forbruksmateriell, samtidig som det settesfokus på nøkternhet og kontroll over forbruket. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal ogstrategisk samarbeidspartner med god kunnskap og erfaring som kontinuerligevner å jobbe som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalensformål. Sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusertmiljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring avforbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid samt oppfølging avrammeavtalens sentrale fokusområder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 2019016262 - Forbruksmateriell
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 290 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, herunder tilfredsstillende resultatgrad, likviditetsgrad og egenkapitalandel.
Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser, tilstrekkelig gjennomføringsevne, et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem. Se ESPD-skjema for mer informasjon om tekniske og faglige kvalifikasjonskrav.