Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) trenger møbler og inventar med tilhørende produkter og tjenester for å levere rammeavtale.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Fredrikstad Kommune inviterer til begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler og inventar til kommunene Fredrikstad og Hvaler. Anskaffelsen gjelder leveranse av møbler, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til kredittvurdering, skatteattest og firmaattest. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Abakus AS trenger møbler og inventar for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, med formål å dekke oppdragsgivers løpende behov og effektivisere transaksjonskostnader. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg er ikke automatisk inkludert i rammeavtalen. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Sykehusinnkjøp HF trenger kontormøbler og ikke-medisinske møbler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 1,4 milliarder kroner. Avtalen skal dekke behovet for vanlige kontorstoler, møteromsmøbler, platemøbler samt møblering til sosiale soner, og inkluderer også mulighet for leveranse av brukte møbler samt enkelte konsultasjonstjenester knyttet til leveranse av møbler. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i et foretaksregister eller handelsregister.