Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reisebyrå- og turisttjenester

Møre og Romsdal Fylkeskommune trenger reisebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranser av inn- og utenlands flyreiser, hotell, leiebil, tog, med mer, og har som mål å redusere totalkostnader, transaksjonskostnader, og øke bruken av digitale løsninger, samt bedre sikkerheten for fylkeskommunens ansatte under tjenestereiser. Reisebyrået skal fungere som en strategisk partner for å forenkle bestilling av reiser og ivareta ansattes behov og sikkerhet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag, ISO 9001:2015 sertifisering eller tilsvarende for kvalitetssikring, samt ISO 14001:2015 sertifisering eller tilsvarende for miljøstyring. Leverandøren må også ha tilstrekkelig finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en kredittvurdering.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Om Oppdraget – anskaffelsens formål og omfangAnskaffelsens formål er å inngå rammeavtale om kjøp av reisebyråtjenester med hensikt til å l reduserte totalkostnader, reduserte transaksjonskostnader, økt bruk av digitale løsninger, og bedre sikkerhet for fylkeskommunen sine ansatte i forbindelse med tjenestereiser. Avtalen skal også sikre etterlevelse av fylkeskommunens vedtatte reisepolicy. Reisebyrået skal være en strategisk partner i arbeidet med å forenkle bestilling av reiser, redusere tidsbruk og totale reisekostnader samt ivareta våre ansattes behov og sikkerhet i forbindelse med tjenestereiser. Det skal inngås kontrakt med reisebyrå om leveranser av inn- og utenlands flyreiser, hotell, leiebil, tog, mv. Se mer informasjon om oppdraget i Kravspesifikasjonen (Vedlegg 3a og 3b) og Oppdragsbeskrivelse (Vedlegg 2).Hovedtrekkene i prosedyrenMercellOppdragsgiver benytter elektroniske anskaffelsesprosesser via systemleverandør Mercell (www.mercell.no). Det krevet bla. at tilbud skal leveres elektronisk innen angitt tilbudsfrist. Leverandør har risikoen for at tilbudet er levert innen tilbudsfristen. Det anbefales derfor at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f.eks. minimum 1 time før tilbudsfristens utløp.

    Kontakt navn
    Arnt Ove Hol
    Kontakt telefon
    +47 71258000
    Adresse
    Fylkeshuset Julsundvegen 9, 6412 MOLDE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren må ha tilstrekkelig finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten (dvs. god økonomi).

    Leverandøren skal ha og praktisere et godt og velfungerende ledelsessystem for kvalitet som dekker leveransen.

    Miljøstyringssystemet skal tilfredsstille NS-EN-ISO 14001:2015 eller tilsvarende.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør skal dokumentere erfaring med oppdrag av tilsvarende art og omfang.

Se hele utlysningen

Tittel
2024-113 Reisebyråtjenester
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner